امروز : سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳ می باشد.

تست انرژی جنسی

تست انرژی جنسی

همۀ انسان ها آرزو دارند انرژی جنسی خوب و عالی   دارند . اسا  برخورداری از این لذت ،داشتن ارتباط جنسی سالم و قوی  مغز انسان اشت که اساس  این انرژی را  ارزیابی می کند. مغز انسان نخستین عضوی ا ست که تحریک و  هیجان را بوجود می آورد . این  تست  به شما کمک می کند که  مطلع شوید  آیا انرژی جنسی شما به اندازۀ کافی توانایی دارد  یا خیر؛ همچنین مواردی را برای نیرو بخشیدن به این انرژی و برگرداندن هیجان جنسی به شما می آموزد.
۱٫آیا روزی حداقل یک بار به رابطۀ جنسی فکر می کنید؟
بلی                              خیر
۲٫آیا پس از ازدواج سایز لباس هایی که می خرید بالا رفته است؟
بلی                              خیر
۳٫آیا تا به حال عصبانی از دست همسرتان به خواب رفته اید؟
بلی                              خیر
۴٫آیا داروی خاصی مصرف می کنید؟
بلی                              خیر
۵٫آیا فرزند یا فرزندان  پایین تر از ۵ سال دارید؟
بلی                               خیر
قبل از خواندن توضیحات زیر باید بدانید که اگر به یکی از این سؤالها جوابی که باید را نداده اید ، نباید نگران باشید و اگر دو یا چند پاسخ نامناسب داده اید ،شما انرژی جنسی پایینی دارید و باید روی خود کار کنید.
– برای یک زن ضروریست که حداقل یک بار در روز به رابطۀ جنسی فکر کند، زیرا به او کمک می کند که به خود بیاید و با خود و بدن خود ارتباط مناسبی بر قرار کند. اگر زنان در روز دقایقی را به خود و زندگی جنسی شان اختصاص دهند، بیشتر به خود می رسند و نسبت به خود احساس بهتری پیدا می کنند .در نتیجه به شناخت درستی از خود و نیازهای شان می رسند؛ خود را خواستنی می یابند و انرژی جنسی آنها به تدریج قدرت می گیرد.
– اضافه وزن پس از ازدواج از مشکلات شایعی ست که باعث کم شدن میزان فعالیت زوج ها در رابطۀ جنسی می شود، زیرا هر دو طرف از هم انتظاراتی دارند و برآورده نشدن این انتظارات باعث سرخورده شدن طرفین و پایین آمدن انرژی جنسی آنها می شود. مهمتر اینکه باید متوجه باشید که انکار این اضافه وزن و سرباز زدن از خرید لباس های مناسب و چپاندن چربی های اضافی در جین های تنگ نشانۀ اعتماد به نفس بالای شما نیست و کمک چندانی به شما نمی کند. به تدریج همین لباس های نامناسب و  ناراحت با پایین آوردن اعتماد به نفس شما باعث کم شدن انرژی جنسی تان می شوند. متخصصان دریافته اند که هفته ای سه بار انجام ورزش های هوازی موجب افزایش انرژی جنسی می شود.
– برای اینکه خود را ارزشمند و از لحاظ جنسی جذاب بدانید، نیاز به آرامش دارید. از آنجایی که مغز مهمترین عضو درگیر رابطۀ جنسی دانسته شده است ، شما باید این فراغت و آرامش را به ذهن خود بدهید و اجازه دهید افکار مهیج و جنسی به ذهن شما وارد شوند. اگر با ذهنی عصبانی و درگیر به رختخواب بروید، این فراغت را از ذهن خود گرفته اید و آن را مشوش تر از آن کرده اید که به فکر سلامت رابطۀ جنسی باشد. افکار ناراحت کننده و عصبانیت خود را برای بعد بگذارید و به شریک خود پیشنهاد یک ماساژ بدهید. این کار آرامش فکری و نزدیکی بیشتری را برای هر دو شما به ارمغان می آورد.
– برخی داروها از قبیل داروهای ضد بارداری و افسردگی میزان انرژی جنسی را کاهش می دهند. اگر دکتر شما داروئی برای تان تجویز کرده و شما حس می کنید که آن دارو انرژی جنسی شما را پایین آورده است ، تجربۀ خود را با دکتر تان در میان بگذارید و از وی برای رفع این مشکل مشورت بگیرید.
– اگر سن فرزند شما کمتر از ۵ سال است ،مسلماً شما به دلیل کم خوابی و خستگی زمان زیادی برای خود و رابطۀ جنسی ندارید. سعی کنید همراه با شریکتان فرصت هایی برای خود فراهم کنید که بنشینید و با هم روی خود و رابطۀ تان کار کنید.

منبع: مشاورکو

بازدید:۶۷۵۷۱۶
رتبه مقاله در گوگل: 4.5-Stars

 

ارسال نظرات

۴ دیدگاه برای “تست انرژی جنسی”

  1. mersad گفت:

    salam .. koli site gashtam o soalamo porsidam vali hich ja javab nagereftamkhahesh mikonam shoma javabe mano bedid .. khahesh mikonam
    man 23 salame ezdevaj kardam .. az lezati k dar sexe ba hamsaram mibaram kh raziam vali ye moshkele bozorg hast in vasat
    man kh az maghale ha ro dar bareye sex va sisteme orgasmie badan khondam . nahveye kar o chegonegish o meghdaresho tamame ina ro midonam … moshkele man ine k midonam zanam chandin bara bare man lezat mibare o hatta chandin bar poshe ham ,, bazi jaha gofte shode 7 bara bar..bazi jaha 10 va bazi jaha gofte shode ziad tar o daghighan zekr nashode o va in mozo hengame sex ham moshakhase .. in mozo baes shode k man hesse badi nesbat b orgasme khodam dashte basham .. hess mikonam ye mashinam k vase erza kardane zan b vojod omadam o in lezati ham k mibaram vase ine k tamayol b anjamesh dashte basham ,, mese ye reshve hast vali dar moghabele lezate zan khaili kame .. hamin hess baes shode k bade sex asabi basham o kam kam daram reghbatam b sexo az dast midam ,, chi kar konam.. khahesh mikonam komakm konid,, zendegim dar khatare

    • علی محمدی گفت:

      دوست عزیز سلام
      خواهشا” فارسی تایپ کنید و سوالتونو تکرار نکنید … همین جا اونو دنبال کنید نتیجه بهتری میتونید بگیرید ..ممنون

  2. تبسم گفت:

    اتفاقأ من شنیدم که در رابطه جنسی مردها بیشتر لذت میبرن

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      به عکس نظر شما لذت مرد تهاجمی و انی هستش ولی زن میتونه چندین ارگاسم رو تجربه کنه در حالی که مرد بعد از ارضاء دیگه توان رابطه بعدی رو نخواهد داشت … به قولی از ۱۰ قسم لذت ۷ قسم برای زن هست

پاسخی بگذارید

*