امروز : دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲ می باشد.

چرا همسر من هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی کند؟

چرا همسر من هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی کند؟

چرا همسر من هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی کند؟ همیشه  شروع کننده رابطه هستم. نحوه درخواست  رابطه از همسر چگونه است؟

همیشه من شروع کننده رابطه هستم

این غیرمعمول نیست که مردی شکایت کند، “همسرم هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی کند و به نظر علاقه ای ندارد”، بنابراین این کلیشه را تبلیغ می کند که جنسیت برای زنان مهم نیست. در میان کلیشه‌های مردانه در مقابل زنانه، آنهایی که می‌گویند مردان همیشه می‌خواهند رابطه جنسی داشته باشند و زنان می‌توانند آن را قبول کنند یا ترک کنند، از رایج‌ترین موارد هستند.

در حالی که ممکن است برخی از حقیقت بسیار ظریف و پنهان در این کلیشه ها وجود داشته باشد، اما واقعاً به اندازه همه اینها بریده و خشک نیست. به همین دلیل است که از دلایل بسیاری که زوج ها به دنبال مشاوره هستند ، اغلب مشکلات مربوط به رابطه جنسی نیز دخیل هستند .

مردان واقعاً همیشه خواهان رابطه جنسی نیستند و زنان خیلی بیشتر از آن چیزی که اکثر مردان تصور می کنند آن را می خواهند. با این حال، یکی از عوامل مؤثر در ایجاد این کلیشه‌ها این است که به نظر می‌رسد بسیاری از همسران هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی‌کنند – حداقل از دیدگاه شریک زندگی‌شان. این باعث می‌شود مردان احساس کنند که حتی پس از سال‌ها ازدواج، هنوز باید کسانی باشند که به دنبال رابطه جنسی باشند و همسرشان را متقاعد کنند که صمیمی باشند. و آنها از آن خسته شده اند.

پس از همه بچه ها، این یک نوبت است که توسط شریک زندگی تان می خواهید، درست است؟ و هنگامی که او به سمت شما می آید و شروع می کند، باعث می شود که احساس کنید مورد نیاز، جذاب و مانند یک مرد هستید.

بنابراین، چرا به نظر می رسد که شریک زندگی شما منتظر ابراز علاقه شماست و هرگز ابتکار عمل را بر عهده نمی گیرد؟

شروع رابطه جنسی 

مردان مریخی در مقابل زنان اهل زهره هستند؟

به همان اندازه که می خواهیم این واقعیت را نادیده بگیریم که زن و مرد با هم متفاوت هستند، حقیقت این است که آنها فقط هستند. و یکی از تفاوت ها می تواند نحوه ابراز و تجربه میل جنسی آنها باشد.

مردان تمایل بیشتری به رابطه جنسی نسبت به زنان دارند. برای بسیاری از مردان، فقط دیدن همسرش برهنه باعث می شود فکر کند: «من می خواهم رابطه جنسی داشته باشم. اکنون.” در حالی که اولین فکر یک زن با برهنه دیدن شوهرش ممکن است این باشد که «مسئله چیست؟ آیا لباس زیر تمیز ندارید؟»

نه، این بدان معنا نیست که زنان به رابطه جنسی علاقه ای ندارند – آنها در واقع کاملاً علاقه مند هستند. اما زنان تمایل دارند به جای خودجوش واکنش نشان دهند، و این باعث می شود که آنها کمتر شروع کننده رابطه جنسی باشند. این تفاوت در نحوه تجربه میل جنسی می تواند باعث شود مردان فکر کنند که همسرشان بی علاقه است زیرا او هرگز به تنهایی شروع به رابطه جنسی نمی کند.

بنابراین، در حالی که ممکن است مردان به نظر آماده باشند تا هر زمان که پیشنهاد شود، رابطه جنسی داشته باشند، زنان اغلب به چیزی نیاز دارند که به آن پاسخ دهند (غیر از بدن برهنه شما) – مانند اینکه شما به او علاقه نشان دهید. به هر حال، نشان دادن علاقه به رابطه جنسی با همسرتان این نیست که بگویید: «هی. میخوای رابطه جنسی داشته باشی؟”

زنان به همسر خود پاسخ می دهند. آنها خواهان صمیمیت، لمس و احساس خواستن هستند (در اکثر موارد نیاز است) تا به پاسخ جنسی آنها کمک کند. و آنها باید به شریک زندگی خود اعتماد کنند. البته همیشه در هر موقعیتی اینطور نیست، اما تا حد زیادی درست است.

بنابراین، شما شروع به رابطه جنسی در واقع بخشی از پیشرفت نسبتاً طبیعی در صمیمیت جنسی برای زنان است.

آیا او شروع کننده رابطه جنسی است؟

آیا سیگنال های او را می شناسید؟

چیزی که بسیاری از مردان درک نمی کنند این است که زنان در واقع بیشتر از آنچه تصور می کنند شروع به رابطه جنسی می کنند. زنان فقط تمایل دارند در نشان دادن علاقه خود ظریف تر از مردان عمل کنند. بچه ها، این بدان معنی است که شما باید بتوانید سیگنال هایی را که همسرتان در تلاش برای شروع رابطه جنسی با شما می دهد، تشخیص دهید.

گاهی اوقات این یک نگاه یا لمس ملایمی است که او از آن برای نشان دادن علاقه خود به شما استفاده می کند. گاهی اوقات ممکن است کامنت‌هایی مانند «هوم، بچه‌ها رفته‌اند و ما تنها هستیم» یا «معجب می‌کنم با این همه انرژی فروخورده چه کنم؟»

بچه ها مراقب باشید – آیا این همیشه به معنای رابطه جنسی است؟ انتظارات مردان و نشانه های نادرست خواندن نیز می تواند بخشی از این مشکل باشد. دکتر کرت به طور مرتب این مسائل را می بیند و این را می گفت:

شکایت رایجی که از همسران می‌شنوم این است که هرگونه محبت فیزیکی با شوهرشان این انتظار را در او ایجاد می‌کند که منجر به رابطه جنسی (اغلب رابطه جنسی) شود. یکی از دلایلی که برخی از همسران رابطه جنسی را آغاز نمی کنند این است که آنها احساس می کنند هرگز نمی توان صمیمیت بدون فشار شوهرشان برای پایان یافتن رابطه جنسی برقرار کرد . من متوجه شده‌ام که وقتی بچه‌ها از آن عقب‌نشینی می‌کنند و به طور طبیعی برای رفتن به آنجا بازتر هستند، و حتی اگر اینطور نیست خوب باشند، بیشتر به نتیجه نهایی که می‌خواهند می‌رسند تا زمانی که همیشه می‌خواهند. ارتباط جنسی. صمیمیت جنسی یک تعادل ظریف بین خواسته های هر دو طرف است. و برای سالم و رضایت‌بخش بودن آن نیازمند تلاش، همدلی، انعطاف‌پذیری و ارتباط هر یک است.»

البته، همسر شما ممکن است از سیگنال های ظریف دیگری نیز استفاده کند که نشان می دهد آمادگی جسمانی دارد. او ممکن است با شما معاشقه کند، از ظاهر شما تعریف کند یا از شخصیت شما و آنچه در رابطه مشارکت می کنید ابراز قدردانی کند. همچنین ممکن است به سادگی در آغوش گرفتنی باشد که کمی بیشتر از حد معمول طول بکشد یا پوشیدن چیزی جذاب‌تر از آنچه که در آن موقعیت معمولی می‌کند.

بسیاری از مردان این علائم علاقه جنسی را به طور کامل نادیده می گیرند. و در حالی که ممکن است چند ثانیه بعد از اینکه متوجه شدید چه اتفاقی دارد آماده رفتن نیست، ممکن است به شما بگوید که آماده است به او پاسخ دهید و تجربه ای صمیمی را شروع کنید. این یکی از راه هایی است که همسر شما ممکن است در تلاش برای شروع رابطه جنسی باشد.

البته این بدان معنا نیست که زنان هرگز مستقیماً به نفع خود نیستند. سیگنال های خاصی وجود دارد که امیدواریم هرگز آنها را نادیده نگیرید. برای مثال، دعوت شما به حمام با او به این دلیل نیست که او نگران بهداشت شما است.

شروع رابطه جنسی ممکن است برای او ناراحت کننده باشد

از آنجایی که بیشتر زنان به قاطعیت جنسی آموزش یا تشویق نشده اند، ممکن است سطح خاصی از ناراحتی در تلاش وجود داشته باشد. همچنین این امکان وجود دارد که او در مورد بدن خود یا نحوه واکنش شما به پیشرفت های او عصبی باشد.

بچه ها، شما می توانید تاثیر زیادی در اینجا داشته باشید.

اگر می‌توانید بگویید که او علاقه نشان می‌دهد، در مورد اینکه چگونه پاسخ می‌دهید فکر کنید. واکنش ضعیف یا نادیده گرفتن علائم او می تواند باعث شود که او نسبت به خودش احساس عدم اطمینان کند و خجالت بکشد. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است کناره گیری کند و تمایلی به امتحان مجدد آن نداشته باشد . این می تواند یکی از دلایلی باشد که همسر شما دیگر شروع به رابطه جنسی نمی کند.

همچنین می توانید با گفتن آنچه دوست دارید، او را تشویق کنید. «وقتی گونه‌ام را لمس می‌کنی دوست دارم»، «بوی موهایت شگفت‌انگیز است»، «وقتی اینطور به من لبخند می‌زنی، تمرکزم سخت است». مواردی از این قبیل به او اجازه می دهد تا بداند چه چیزی را می تواند استفاده کند و در هنگام شروع رابطه جنسی بیشتر آنها را تقویت کند.

طبیعی است که کارهای بیشتری انجام دهید که مورد قدردانی و تشویق قرار گیرد. اگر احساس می‌کنید همسرتان هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی‌کند، به دقت به علائمی که ممکن است از دست داده باشید نگاه کنید و از فرصت استفاده کنید و به او بگویید که وقتی آنها را می‌بینید دوست دارید کاری انجام می‌دهد. این او را تشویق می کند تا بیشتر از این کار را انجام دهد.

و همانطور که در بالا ذکر شد، زنان اغلب پاسخگو هستند. اگر او احساس می‌کند که شما او را جذاب می‌دانید و با ابتکار او تحریک می‌شوید، به احتمال زیاد به طور منظم رابطه جنسی را آغاز می‌کند، زیرا احساس می‌کند که شما پاسخ مثبتی خواهید داد.

راه های دیگری که می توانید او را تشویق کنید تا بیشتر شروع کند

یکی از بزرگترین کارهایی که می توانید انجام دهید اگر احساس می کنید همسرتان هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی کند این است که با او در مورد آن صحبت کنید. بله، صحبت در مورد رابطه جنسی و آنچه می خواهید می تواند ناخوشایند باشد ، اما بسیار مهم است و همچنین می تواند قدرت بخش باشد.

او ممکن است نداند که چقدر برای شما مهم است و شروع کردن او چیزی است که باعث می شود شما احساس نیاز کنید. اما اگر توضیح دهید و کاری کنید که او ببیند که آن را سکسی و روشن می‌دانید، به احتمال زیاد او متوجه می‌شود و پذیرا می‌شود.

چیزهای دیگری که می تواند او را تشویق به شروع بیشتر رابطه جنسی کند عبارتند از:

  • از بین بردن مقداری از استرس یکی از چیزهایی که زنان می گویند باعث می شود تا آنطور که می خواهند جنسی نباشند، خستگی و استرس است. اگر بتوانید برخی از کارهای خانه را به عهده بگیرید یا کمی بار او را آسان کنید، او نه تنها قدردان شما خواهد بود، بلکه انرژی بیشتری نیز برای شما خواهد داشت. این همچنین قدردانی او از شما و حساسیت شما نسبت به او را افزایش می دهد. اما بچه ها مراقب باشید، این یک پیشنهاد خوب نیست. تعویض ملحفه‌ها به‌طور خودکار به این معنا نیست که او به غیر از خوابیدن در ملحفه‌ها با شما کار دیگری انجام خواهد داد. بنابراین، به کمک کردن به عنوان لطفی که می توانید با او تماس بگیرید یا اگر او در خلق و خوی نیست، به او کمک نکنید. فقط بدانید که تلاش شما بی توجه نخواهد بود.
  • به او نشان دهید که به او احترام می گذارید و برایش ارزش قائل هستید. اگر او بداند که برای او ارزش قائل هستید، احتمالاً در رابطه شما احساس امنیت می کند. احساس امنیت بخش بزرگی از امتحان کردن چیزهای جدید و ماجراجو بودن، به خصوص از نظر جنسی است.
  • معاشقه. معاشقه عاشقانه را زنده نگه می دارد و به هر یک از شما یادآوری می کند که میل جنسی در زیر همه چمدان های زندگی وجود دارد. همچنین چیزها را سرگرم کننده نگه می دارد. بنابراین، با او معاشقه کنید و زمانی که او با شما معاشقه می کند، پاسخ دهید. این یک راه سرگرم کننده و مستقیم برای تشویق او به شروع رابطه جنسی و نشان دادن علاقه خود به او است.
  • از او بپرسید که چه می خواهد. در حالی که ما در مورد آنچه زنان و مردان در رابطه با رابطه جنسی و شروع به کار می خواهند بسیار تصور می کنیم ، واقعیت این است که همه افراد متفاوت هستند. در واقع واقعاً متفاوت است، به خصوص در مورد رابطه جنسی. شاید او شروع به رابطه جنسی نمی کند زیرا شما شروع کننده است که او را تحریک می کند . یا شاید او فکر نمی‌کند که اگر قرار بود رابطه جنسی را آغاز کند، به چیزهایی که او در ذهن دارد علاقه‌مند نمی‌شوید. مهم نیست، همه چیز به ارتباطات برمی گردد. و گاهی اوقات فقط صحبت در مورد رابطه جنسی، شروعی است که شما نیاز دارید.

بیشتر زنان بیش از آنکه به آن اعتبار داشته باشند به رابطه جنسی علاقه دارند. به همسری که هرگز به تنهایی شروع به رابطه جنسی نمی کند، نباید به عنوان مردی که می خواهد مرتباً با همسرش رابطه جنسی برقرار کند، نباید به عنوان یک معتاد به سکس نگاه کرد . زنان ممکن است مانند مردان علاقه خود را نشان ندهند، اما زمانی که برای درک شریک زندگی خود، برقراری ارتباط و قدردانی از او وقت صرف می کنید، ممکن است از آنچه در ازای آن دریافت می کنید شگفت زده شوید.

مطالب مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*