امروز : دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲ می باشد.

کدام نوع سوتین بهتر است؟ انتخاب سوتین مناسب چگونه است؟

کدام نوع سوتین بهتر است؟ انتخاب سوتین مناسب چگونه است؟

انتخاب سوتین مناسب چگونه است؟ در مقاله انواع سوتین به بررسی انواع آن پرداخته شد با این حال انتخاب نوع آن به عوامل متعدد چون سایز سینه، نوع استفاده، زمان استفاده و غیره بستگی دارد که در ادامه به تفصیل بیان شده است.

انتخاب سوتین مناسب چگونه است؟

یکی از مهم ترین سوالات برای مهمانی رفتن این است که “چه سوتینی بپوشیم؟”. برای مهمانی اگر لباس شما یقه با و ماکسی است از نوع بدون بند استفاده کنید.

سوتین مهمانی | انتخاب سوتین مناسب چگونه است؟

اگر برای ورزش می خواهید از انواع جکدار اسپرت استفاده کنید و بعد هر بار مصرف آن را بشویید. اگر سینه شما بزرگ است و می خواهید کوچک به نظر برسد از نوع کوچک کننده یا Minimizing استفاده کنید.

اگر در دوران بعد از بارداری هستید از نوع پرستاری که از جلو پستان باز می شود استفاده نمایید. اگر جوان هستید و سینه های کوچکی دارید و تمایل شما بر این که سینه تان بزرگ دیده شود از اسفنجی استفاده کنید.

 

اگر می خواهید جذاب شوید و شوهر خود را جذب کنید از سوتین شب یا همان شب عروسی استفاده کنید.

در زمان هایی که می خواهید آزاد باشید از نوع معمولی، نخی و توری استفاده کنید تا هوا در جریان باشد و عرق نکنید.

اگر می خواهید تی شرت بپوشید و خطوط سینه بند معلوم نباشد از نوع پوش آپ یا T shirt استفاده برده که شکاف آن پایین تر از حالت های معمولی است.

انتخاب سوتین مناسب چگونه است؟

انتخاب سوتین مناسب

حتما نخی باشد، از مواد با کیفیت تهیه شده باشد. قابلیت شستشو داشته باشد به این معنا که آب نرود تغیر سایز ندهد.

اگز سفنجی است عرق نکنید و به پستانها فشار نیاورد. رنگ به کار رفته در آن به روی بدن باقی نماند. گیره های آن زنگ نزند.

روی بدن رد آن باقی نماند و سبب ایجاد کبودی یا قرمزی در پوست نشود. در دامه سایز بندی های مختلف آورده شد است.

سوتین مناسب

 

سینه زنان بدون سوتین فرم مناسبی نداشت و از اعتماد به نفس او می کاهد. در واقع پستان بدون سوتین افتاده، بد فرم دیده شده و حجم آن کم دیده می شود. در هنگام دویدن بالا پایین می شود و اعصاب فرد را هم می ریزد.

دختر سوتین پوش در برخی موارد نمی تواند به درستی آن را ببندد به این منظور طریق “سوتین بستن” در مقالات قبلی آموزش داده شد است. دختر سوتینی در جامعه بهتر فعالیت های خود را انجام می دهد و برای برخی فعالیت که نیاز به تحرک دارد دچار مشکل نمی شود.

انتخاب سوتین مناسب چگونه است؟

عوارض سوتین فنردار

در برخی انواع برای شکل دهی بهتر به گودی ها از فنر استفاده می شود. نوع فنر دار را حتما به صورت کوتاه مدت و غیر دائمی استفاده کنید. زیرا فشار وارده به پستانها در بلندمدت سبب ایجاد سرطان می شود. اگر سایز خود را به درستی انتخاب کنید به گونه ای که فنرها به سینه فشار نیاورد، عوارضی خاصی به همراه نخواهد داشت.

پوشیدن سوتین

طریق پوشیدن سوتین در مقالات قبلی به سه صورت آورده شده و به صورت تصویری نشان داده شده است.

پوشیدن سوتین

سینه و انتخاب سوتین مناسب

زن ها با سوتین در جامعه اعتماد به نفس بیشتری داشته، در صورت تحریک شدن جنسی نوک آن برون نزده و از روی پیراهن نوک آن مشخص نمی شود. تحقیقات در  کشور سوئد نشان داده است که زنان سوتینی در واقع در محل کار اعتماد به نفس بیشتری داشته و ذهنشنان درگیر بیرون زدگی نوک آن نیست. زیرا این امر یک موضوع نامتعارف در آن کشور است. همانطور که در فرهنگ اسلامی نیز زن باید عورت خود را از محارم و نامحرم بجز شوهر بپوشاند.

خرید سوتین مایلاشاپ قیمت سوتین

خرید سوتین از طریق سایت و اینستاگرام

برخی بستن سوتین زن توسط مرد و یا درآوردن سوتین زن توسط مرد را یک عمل رمانتیک قلم داد می کنند. شوهری که این کار را می کند به زنش کمک می کند تا بهتر و اسان تر عمل پوشیدن را انجام دهد.

در واقع خانم ها به راحتی می توانند بپوشن و در بیاورند ولی گاهی از همسر خود تقاضا می کنند چون می خواهد نیاز عاطفی خود را تامین کنند.

نپوشیدن سوتین در خانه

شما برای راحتی می توانید در خانه نپوشید و خود از عوامل تحریک شوهرتان است ولی پیشنهاد می شود به صورت تصادفی گاهی بپوشید و گاهی نپوشید تا تنوع این کار سبب شود شوهرتان همواره  لذت ببرد.

برای مصارف خانگی انواع معمولی و توری دار و پستان بند شب پیشنهاد می شود. توجه داشته باشید اگر در خانه پسر جوان مجرد به عنوان برادر یا پسر شما هست سعی کنید از انواع جکدار و معمولی استفاده کرده و همواره بپوشید.

اگر فرزند یا برادر شما در دوره بلوغ است نپوشیدن در خانه سبب تحریک جنسی او و بلوغ زودرس می شود.

سوتین مناسب

عکس سوتین سایز کوچک

در تصاویر زیر انواع مختلف سایز کوچک قرار داده شده است. که به صورت پوش اپ و بی بند است.

منبع: تریبون آزاد

مقالات مرتبط:

سوتین اسفنجی

سوتین مناسب سینه خود را چگونه شناسایی کنید؟

لباس زیر زنانه متناسب با لباس مهمانی و اندام خود انتخاب کنید

چه سوتینی مناسب است

سوتین چیست

علائم اختلال فتیشیستیک

فرم دادن سینه مخصوص خانم ها

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*