امروز : دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲ می باشد.

چه سوتینی مناسب است

چه سوتینی مناسب است

در مورد این سوال که چه نوع سوتینی مناسب است باید گفته شود که هر کدام ویژگی های خاصی داشته و فواید و معایبی دارند بسته به نوع فعالیت و نیاز شما دارد. اگی می خواهید سینه بزرگتر نشان داده شود از نوع اسفنجی استفاده کنید. اگر از فرم های گرد خسته شده و نیاز به تنوع دارید باز هم مدل اسفنجی تنوع بیشتری دارد.

.

سوتین معمولی

این نوع فقط از یک لایه پارچه که می تواند نخی یا پلاستیکی باشد تولید می شود. برخی مارک های این نوع از جمله My love  شهرت یافته اما نخی بودن از مارک کالا مهم تر است. bralette نیز در این دسته قرار دارد. این نوع توری بوده و هیچ فنر، سیم و اسفنجی در آن به کار برده نشده است و برای خواب و راحتی در خانه کنار شوهر مناسب است.

سوتین جکدار چیست

استفاده کنندگان از سوتین جک دار به دو دسته تقسیم می شود در گروه اول جک یا گیره جلو دو گودی باعث می شود سینه ها به وسط تر آمده و بزرگتر و خوش فرم تر به نطر برسند و پستان ها را بالاتر نگه میدارد. در واقع برای خانم هایی کاربرد دارد که پستان هایشان از هم فاصله  زیادی دارد.

خرید انواع سوتین جکدار

خرید سوتین

گروه دیر افراد مسن و خانم هایی که به کودک دلبند خود شیر دادند و بعد از مدتی دچار افتادگی پستان ها شده اند. استفاده از این سوتین به این گوه نیز برای جذاب تر شدن پیشنهاد می شود. نام دیگر آن سوتین قابل تنظیم است و هر خانم باید یکی از این ها را در کمد لباس خود داشته باشد زیرا برای رفتن به مکان های مختلف و برای پوشیدن با لباسهای گوناگون کاربرد دارد.

عکس سوتین جک دار

سوتین شب یا سوتین شب عروسی

نیاز به زمان خاصی دارید؟ این سینه بند که شلف shelf نامیده می شود ممکن است سینه بند کامل برای مخلوط کردن همه چیز در اتاق خواب باشد. این مثل یک سینه بند balconette است، اما همه یا بخشی از آن را لخت می کند. این برای زنان متاهل با سینه های کوچک و متوسط مناسب است.
ads1

این سوتین برای شب عروسی نیز استفاده می شود تا تحریک جنسی بیشتری برای زوجین به همراه داشته باشد و از همان ابتدا رابطه جنسی موفق تری به همراه داشته باشند که البته به علایق داماد نیز بستگی دارد. لذا قبل از خرید با او یک کسی که از علایقش آگاهی دارد مشورت کنید.

جدول سایزبندی شب

سوتین های اسفنجی

این نوع به دو نوع سوتین اسفنجی ساده یا ابری و اسفنجی فشرده تقسیم شده و در بخش مربوط به صورت کامل بررسی شده است. انواع آن معایب و فوایدش مورد بررسی قرار گرفت که با مراجعه به بخش مربوط در مورد آن مطالعه کنید.

ads1

سوتین شیردهی یا پرستاری

این نوع برای مادران در دوره شیردهی پیشنهاد می شود زیرا استفاده از آن بسیار راحت است و سهولت در استفاده بعد از دوره بارداری از ویژگی های آن است.

سوتین بدون بند

اگر تمایل دارید که لباسی بپوشید که بندهای سوتین شما معلوم نباشد، این بهترین گزینه است. این طراحی برای پوشیدن با لباس های بدون تی شرت یا پیراهن طراحی شده و بدون استفاده از بند طراحی شده است. در عوض، سینه های بدون بند از سیلیکون استفاده می کنند و یا به طور متناوب، زیر چانه ای که اساسا به پوست شما می چسبد. زنان از تمام اندازه های سینه می توانند از لذت بردن از یک سینه بند بی بند و باریک از کمر تمام روز و در مهمانی لذت ببرند.

سوتین کوچک کننده

در این سینه بند با نام ، پستان ها تحت فشار قرار گرفته و در تمامی بخش ها پخش میشود  در واقع با تغییر مجدد بافت پستان، ظاهر سینه های بزرگ را تغییر می دهد تا کوچکتر شوند. در واقع سینه های شما کوچکتر نمی شود بلکه کوچتر و خوش فرم تر به نظر می رسد. این سینه بند به زنان در دوره شیردهی پیشنهاد می شود. این مناسب برای سینه های بزرگ می باشد.

خرید سوتین

سوتینهای مخصوص ورزشی

این سوتین مناسب ورزش می باشد. این نوع برای محافظت از سینه ها در برابر جهش و پرش طراحی شده و از سینه دختران در برابر کشیدگی و آسیب جلوگیری می کند. استفاده از انواع دیگر بسیار خطرناک است و در بلند مدت سبب ایجاد سرطان سینه می گردد. در مورد این سینه بند ها دقت کنید که حتما به صورت کوتاه مدت استفاده شود، تنگ نباشد و بعد از هر بار ورزش آن را بشویید تا از قارچ پوستی جلوگیری شود.

سوتین پوش آپ چیست

زنان و دختران زیادی در مورد سوتین پوش آپ سوال می کنند. این سینه بند ها از نوع سوتین تی شرتی T shirt هستند و سبب بالا نگه داشتن پستان ها می شوند و از طرفی همچون نوع اسفنجی و معمولی از زیر تی شرت معلوم نیستند و یا بیرون زندگی از زیر یقه ندارند. این نوع یک شکاف در بخش میانی دو گودی داشته و سبب می شود بتوانید به راحتی تی شرت بپوشید و سوتین شما روی آن جا نیاندازد و این نوع راحتی را برای خانم ها به ارمغان می آورد. مدل پوش اپ اسپرت بخش زیری بیشتری داشته و پهنای بیشتری دارد.

خرید سوتین

سوتینهای نخی

در واقع جز انواع نیست بلکه جنس کالا است که ما تاکید داریم بدلیل نیاز بافت ها به هوا از جنس نخی استفاده شود تا خطر ابتدا به بیماری های پوستی و سرطان پستان را کاهش دهد.

خرید سوتین مایلاشاپ قیمت سوتین

خرید سوتین از طریق سایت و اینستاگرام

سوتین کپسول دار

به نوعی گفته می شود که در آن، هوا در سطح پستانها جریان پیدا کرده و سبب کاهش بیماری پوستی نظیر قارچ نوع ۲ و ۳ شود. با این حال این نوع همچون نوع نانو بعد از عرق کردن کمی بوی ناخوشایند دارند

 سوتین نوک تیز

نوعی از گونه اسفنجی است که در طراحی آن نوک بخش گودی تیز شده تا جذاب تر به نظر برسد و برای زوج های جوان در خانه مناسب است و این نوع در گذشته بدلیل عدم توان فرم دهی در نوع اسفنجی-ابری مورد استفاده قرار می گرفت. منبع: تریبون آزاد مقالات مرتبط

سوتین اسفنجی

سوتین پلانچ چیست

سوتین مناسب سینه خود را چگونه شناسایی کنید؟

لباس زیر زنانه متناسب با لباس مهمانی و اندام خود انتخاب کنید

کدام نوع سوتین بهتر است

سوتین چیست

علائم اختلال فتیشیستیک

فرم دادن سینه مخصوص خانم ها

سوالات متداول

۱ - چگونه می توانم با انواع سوتین آشنا شوم؟

ما انواع سوتین را دسته بندی کرده و به همراه ویژگی های آن در سایت قرار داده ایم.

۲ - چگونه سوتین مناسب انتخاب کنم؟

ما روش اندازه گیری، جدول سایز بندی و ویژگی های انواع مختلف سوتین را در سایت قرار داده ایم. تا بتوانید به راحتی سوتین مناسب خود را انتخاب کنید.

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*