امروز : دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲ می باشد.

لذت ها و خوشی هایتان را پس انداز کنید!

لذت ها و خوشی هایتان را پس انداز کنید!

لذت ها و خوشی هایتان را پس انداز کنید!

امیدوارم که تابحال این احساس در شما ایجاد شده باشد که من با تمام وجود سعی دارم تا در حد توانم لذت های زندگیم را با شما تقسیم کنم! این خود قسمت دیگری از باورهای اصیل من است!

به نظر من زندگی ما مانند بودن در یک استخر بزرگ است! همه ما به همدیگر وصل شده ایم و یک موج همه ما را تکان می دهد.

اگر آب سرد باشد برایهمه سرد است و اگر داغ و سوزان باشد، همه از آن رنج می  بریم!

دنیایی را تصور کنید که در اطراف شما تا چشم کار می کند افرادی هستند که درحال خوشحالی و شادی هستند و همه دائما در حال لذت بردن از زندگیشان هستند و اگر دقیقه ای ناراحت باشید و یا حتی به فکر فرو روید، همه با تعجب به شما نگاه کنند و از شما بپرسند: مشکلی پیش آمده؟

همه ما متعلق به سرزمین های خوبی و خوشی و لذت هستیم! و هرگاه از آن دور می شویم احساس دلتنگی می کنیم، از طرف دیگر باید این احساسات جادوئی را با دیگران در میان بگذاریم و تا حد امکان کمک کنیم تا دیگران هم تجربه های زیبای مشابهی داشته باشند.

وقتی دیگران از زندگیشان لذت ببرند، انرژی بی نهایت بزرگی تولید می شود که در مدت زمان کوتاهی سرزمین ما را پر از نور و روشنایی و شادی می کند.

یقینا هیچ انسانی همیشه شاد نیست و لحظاتی از زندگی غمگین می شود، اگر بتوانید در لحظات شادی انرژی خود را بطور پیوسته و در بلند مدت به دیگران منتقل کنید، آنگاه در ناراحتی ها می توانید خود را با آن انرژی دوباره شارژ کنید! پس زمانی که شادی های خود را با دیگران تقسیم می کنید، یعنی دارید آن ها را برای روز مبادا پس انداز می کنید!

برگرفته از کتاب ثروتمندترین جوان ایرانی

منبع: فارس پاتوق

بازدید:۶۹۸۵۴۲

رتبه مقاله درگوگل:4.5-Stars

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*