امروز : دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲ می باشد.

بهترین پوزیشن های رابطه ی جنسی لذت بخش

از آنجایی که ترجیحات جنسی یک شخص ممکن است همیشه یکسان نباشد، و این عدم همسانی در به ارگاسم رسیدن بین آقایون و خانم ها یکسان نیست .

متاسفانه خانم ها خیلی دیرتر، به خط پایان ارگاسم میرسن، برخی از متخصصان سکس با آزمایشاتی که انجام دادند یه این نتیجه رسیدن، که موقعیت های جنسی پیشرفته مبتنی بر یوگا ، بسیار مبتکرانه، جالب و مورد پسند خانم ها است و برای تغییر و تحولات عالی می باشد ، آنچه که زنان واقعاً بیشترین خواهان آن هستن، ارگاسم ورسیدن به نهایت لذت است .

در این مقاله به پوزیشن های می پردازم که مربوط به خانم های عزیز است و از آقایون خواهش می کنم این پوزیشن ها را مدنظرشون بگیرن و فقط به ارگاسم و لذت خودشون اکتفا نکن .

حق هر دو نفر شماست که از رابطه جنسی لذت ببرید و این را هم در نظر بگیرین که بیشتر نزاع ها و درگیری از اتاق خواب شروع میشه؛ و کاملا مهم است که به نظرات و فانتزی های هم گوش کنین و اگر آسیب زا نیستن و مشکلی ندارن حتما از آنها بهره ببرین.

  1. پوزیشن مبلغ

مبلغین یکی از محبوب ترین موقعیتهای جنسی برای خانم هاست و این پوزیشن را به شدت دوست دارن. و این پوزیشن جنسی بین زوجین صمیمت بیشتری ایجاد می کنه، و به شما این امکان را میده تا رسیدن به خط پایان و اوج لذت ، به چشمان عمیق همسرتان نگاه کنین.

“این حرکت باعث تحریک کلیتوریس زن میشه و بسیار برای زن جذاب و دلنشین است و به ارگاسم می رسد ، نزدیک به ۷۰٪ خانم ها به اوج لذت جنسی با این پوزیشن دست پیدا می کنن.”

  1. تنوع مبلغی: پاها روی سینه

پوزیشن مبلغ بسیار عالی است، زیرا راه های زیادی برای لذت بردن در آن وجود داره. “به عنوان مثال ، به جای قرار دادن قفسه سینه به قفسه سینه ، سعی کنید پاهای شریک زندگیتون را در مقابل قفسه سینه خود قرار بدین.

“زنان هنوز هم این تنوع را دوست دارند زیرا ران های چسبان، همان مقدار تحریک کلیتوریس را ارائه میده، سعی کنین کمی حرکت مفصل ران بیشتر بشه تا شریک زندگی تون در آن نقطه حس ارگاسم بهش دست بده.

مطمئناً مردان از احساس سفت تر ، توانایی تحریک عمیق تر بهره مند میشن و افزایش دیدشونم بیشتر است .

  1. تنوع به سبک سگی: قاشق انباشته

این پوزیشن لذت بخش ترین حالت برای آقایون است. و مطمئناً پوزیشن سگ کوچولو نقطه قوت در بین پوزیشن ها برای آقایون است “کاملا مشخصه که چرا مردان این پوزیشن را عاشقانه دوست دارند.”

از سوی دیگر ، معمولا برای خانم ها این پوزیشن سخت و دردناک است .البته پوزیشن دیگری هم وجود داره که برای  خانم ها  هم دلچسب و راحت است

“این پوزیشن شبیه به موقعیت شناخته شده قاشق کردن است ، اما به جای اینکه در کنارهم بمانید ، شما و شریک زندگی تون در بالای یکدیگر قرار بگیرید.”

“شریک زندگی تون را روی تختخواب یا سطح نرم دیگری قرار بدین . بالای سر او دراز بکشین ، از بازوهای خود برای پشتیبانی استفاده کنین (مانند تخته ای) و از پشت  آلت مردانه را وارد کنین.

این پیکربندی باعث ایجاد اصطکاک شدید تر با هر فشار میشه،  این حرکت  باعث ایجاد فشارهای دلپذیری در برابر کلیتوریس می شود این پوزیشن هم برای آقایون و هم خانم ها دلپذیر است .

  1. تنوع به سبک سگی: بالش زیر لگن

اگر احساس انباشته شده کمی بیش از حد باشه ، و اگر احساس بدی وجود داشته باشه؛ این امکان وجود داره یک در زیر لگن خانم قرارداده بشه . ” باید اشاره کرد که ارتفاع جزئی ، امکان نفوذ بسیار عمیق تر را فراهم می کنه، و همچنین باعث تحریکات G-Spot میشه .”

  1. تنوع به سبک سگی: سگی مسطح

پوزیشن های  دیگری نیز در مورد سبک سگی وجود داره که برای خانم ها نیز عالی است. خانم و آقا هر دو به ارگاسم میرسند.

“در حالی که درسبک سگ خانم صاف است ، مرد قادر است زن را  از پشت احاطه کند و در خود بکشد.

” همچنین “این نه تنها برای خانم هایی که دوست دارن مهار بشن  بسیار عالی است ، بلکه قسمت تحتانی کمر نیز یک منطقه اروژن زا از بدن زن است. این موقعیت همچنین می تواند باعث تحریک بیشتر نقاط G شود. ”

  1. پوزیشن جذاب برای خانم ها: قرار گرفتن زن در بالا

وقتی صحبت از موقعیت های جنسی زنانه میشه ، قرار گرفتن در بالا قطعاً یک حرکت جذاب برای آنهاست.

“با قرار گرفتن مرد درپایین ، خانمها کاملاً بر عمق و سرعت حرکت خود کنترل دارن و آزاد هستن که باسن خود را از هر طریق که می توانن  در بهترین حالت  برای تحریک مستقیم کلیتورال حرکت کنن .

” از دید بصری ، این موقعیت برای مردان جذاب است . بعلاوه ، زیرا این موقعیت بیشتر روی تکان دادن به عقب و جلو تمرکز می کنه تا وارد کردن و بیرون کشیدن ، به این دلیل مردان تمایل دارن که  این پوزیشن بیش از حد طولانی باشه ! ”

  1. پوزیشن صندلی

زنان تمایل دارن از موقعیت استاندارد گاوچران دور بشن چون این حرکات خود بیش از حد خودآگاه هستن و براشون جذاب نیست..

اگر ازاین پوزیشن استفاده می کنین ، این موقعیت را به نزدیکترین نیمکت یا صندلی ببرین.

به طور عادی بنشینین و شریک زندگی تون را به گونه ای ببندید که بسته به ارتفاع ، صورت رو در رو یا سینه به چهره داشته باشین به جای این که مانند همه فیلم های مورد علاقه خود از بالا و پایین بلند بشید ، شریک زندگی تون را به صورت دایره ای چرخانده و به عقب و جلو بکشین تا آلت تناسلی بارها و بارها به دیواره G-spot  برخورد کنه.

این حرکت  جادویی لذت بخش برای کلیتوریس است.

جایزه: اسباب بازی های جنسی را به مخلوط اضافه کنید.

بعضی اوقات ، وارد کردن برخی از اسباب بازی های جنسی در فعالیت های اتاق خواب تون شما را از قرار گرفتن در روال عادی حفظ کنه.

حتی موقعیت هایی که یک میلیون بار انجام دادید، می تونید دوباره با لوازم جانبی مناسب احساس جدیدی پیدا کنند. در اصل همان چیزی است که یک سوم را وارد اتاق خواب می کنید.

“فکر نکنید که اضافه کردن اسباب بازی های جنسی بدان معنی است که رابطه جنسی شما خسته کننده یا کمتر از رضایت بخش است”.

حتما در مورد آنچه می خواهید امتحان کنین و صحبت کنین ، پس از اینکه اسباب بازی جدید خود را قرار دادین ، گفتگو کنین و صادقانه بحث کنین، اگر دوست دارین یا اگر میخواین دوباره آن را امتحان کنید. ”

نویسنده : مشاوره جنسی

سوالات متداول

۱ -

مطالب مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*