امروز : دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲ می باشد.

مضرات و انواع روش های رابطه مقعدی

در این مقاله عواقب و مضرات روش های رابطه مقعدی برای زوجین گفته شده و نظر دین مبین اسلام در مورد این رابطه بیان شده و در آخر عوارض پزشکی آن گفته شده تا آگاهی شما از این امر بالا رفته و سعی کنید تا حد امکان انجام ندهید.

با این حال اگر حس می کنید همسرتان تمایل شدید دارد در حدی که ممکن است زندگی زناشویی شما آسیب دیده و رابطه شما دچار صدمه شود، ابتدا او را از عوارض احتماعی آگاه کرده و سپس سعی کنید نیاز او را تامین کنید.

مقعد

انتهای دستگاه گوارشی موجودات زنده را گویند. سوراخ مقعد سالم در بدن به منظور دفع مواد زائد و باقی مانده مواد غذایی می باشد. اسفنگتر خارجی که به صورت خودآگاه است سبب خارج شدن مدفوع و زایئات بدن است.

در ایران بیماری هایی همچون بواسیر که آمار بسیار زیادی دارد، به دلیل عدم خروج به موقع مدفوع از بدن است. در زبان عربی به آن مقعده می گویند.

نظر اسلامی و مراجع

**رابطه مقعدی در دین مکرم اسلام بنا به فتوای اکثر فقها آیت الله خامنه ای، آیت الله خمینی، آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله نوری همدانی و آیت الله سیستانی، برای زن و شوهر کراهت شدید دارد زیرا برای زن مشکلاتی ایجاد می کند با این حال اگر مرد تمایل زیاد به این کار داشته باشد و زن نیز بخواهد، می توانند.

انواع روش ها

به دلیل وجود بسیار فراوان پایانه های عصبی در مقعد انسان، این محدوده به عنوان یکی از مناطق شهوانی بدن برشمرده می شود. لذا این محدوده یکی از مناطقی است که به منظور ارضا نیاز جنسی مرد و زن به آن تمایل دارند.

البته به دلیل درد ناشی از دخول آلت مرد، برخی زنان از آن لذت نبرده و درد می کشند و سوالشان این است که ” چیکار کنم از رابطه مقعدی از پشت لذت ببرم؟ “، بدین منظور از حس کننده ها و مواد شل کننده استفاده می شود. در واقع باید به روشی رجوع کرد که از میزان در ناشی از این عمل بکاهد. با این حال همواره در ابتدا مشاوره من آنان را با عوارض این عمل آشنا می کنم. در ادامه متن مضررات آمده است.

زنانی که از رابطه مقعدی لذت میبرند در واقع یا افراد بسیار احساسی هستند و نیاز عاطفه شدید به همسرشان دارند، یا اعتیاد به رابطه مقعدی دارند و آن را بخشی از رابطه جنسی کامل می دانند. یا زنانی که دوست دارند رابطه جدید را با همسرشان تجربه کنند و نیاز به تنوع دارند و از آسیب های آن آگاهی ندارد.

دخترانی که متاسفانه فیلم های پورنو دیده و  آن را بخشی از رابطه با شریک دانسته و بخش درد در مغز آنان مثل هیپولاموس درد را کنترل کرده یا موادی همچون انکفالین، بتا اندورفین و دینورفین بیشتری در بدنشان وجود دارد. حتی در برخی موارد آنقدر لذت این اشخاص زیاد است که خودشان درخواست رابطه مقعدی را به همسر یا شریک جنسیشان می دهند.

فروکردن انگشت در مقعد

راه اول فرو کردن انگشت است. انگشت خود را آغشته به روغن یا کرم کرده که بوی خوبی داشته باشد. یک انگشت را فرو کرده و بیرون بیاورد، آرام آرام انجام دهید. سپس دو انگشت را آرام داخل فرو کرده و اگر قطر آلت خیلی بزرگ است سه انگشت داخل کرده و با روغن نرم داخل و بیرون ببرید.

در این روش حتما از کاندوم استفاده شود، زیرا بافت های آن ممکن است پاره شده و خون ریزی موقت صورت گیرد که سبب ایدز گردد. برای کاهش درد و افزایش لذت خانوم ها از کاندوم های روغنی و بدون خار استفاده کنید.

در این روش میکروب های ناشی از مدفوع زیر انگشت ها جمع شده و بیماری های ثانویه به همراه دارد.

استفاده از پماد تاخیری

روش دوم استفاده از ژل روان کننده و پماد بی حس کننده مقعدی استفاده کنید. این کار درد ابتدا رابطه مقعدی را کم کرده و بعد از آن لذت بخش خواهد بود. البته لذت این راه کمتر از راه اول است.

 با این حال رابطه ی مقعدی بدون درد را تجربه خواهید کرد. در صورت عدم رعایت روش اول و رابطه خشن، بعد از گذشت یک ساعت درد شدید در نواحی باسن احساس خواهید کرد که حتی در برخی موارد فرد تا یک روز توان راه رفتن ندارند و درد بعد از رابطه مقعدی را تجربه می کند.

در نتیجه حتما با انگشت یا یک شی حتی در حالت دوم، دهانه مقعد را گشاد کنید تا از پارگی بافت آن جلوگیری شود.

در ادامه رابطه ی مقعدی با همسر یکی از دو روش بالا انتخاب کرده و سپس سر آلت همسرتان را داخل نموده و به آرامی با ریتمی آرام حرکت دهید و مقدار بیشتری از الت خود را در آن فرو کرده تا جایی که ممکن است ادامه دهد.

سعی کنید عضلات باسن شل باشد و در صورتی که شل نبود مرد باید ضربات آرامی به باسن زده تا ماهیچه شل شود. از عوارض احتمالی در بلند مدت میتوان به کمردرد در زنان اشاره کرد.

مدفوع هنگام رابطه مقعدی

این عامل به دلیل فشار به روده بوده و یک عکس عمل غیر ارادی است. البته اگر قبل از رابطه مدفوع تخیله شود این عکل کاهش می یابد ولی این در واقع یکی دیگر از مضرات این نوع رابطه است که فشار ناشی به روده سبب بواسیر و حتی سرطان می شود.

عوارض رابطه مقعدی

مقاربت مقعدی مشکلات زیادی به همراه دارد برای همین است که در بسیاری از ادیان الهی از جمله اسلام کراهت شدید دارد و انجام دادن آن کار درستی نیست. حال قبل از داشتن رابطه مقعدی ، عوارض پزشکی آن را خوب مطالعه کنید.

رابطه جنسی اگر فقط مقعدی باشد، از آن جا که نیاز زن به رابطه از مجرای تناسلی است، ارتباط زناشویی دوچار خدشه می شود. از طرفی مرد دوچار زودانزالی خواهد شد.

سوراخ مقعد بر خلاف واژن زن قابلیت انعطاف نداشته و ممکن است فشار ناشی از آلت تناسلی مرد، ماهیچه های اسفنگتر دهانه آن را پاره کرده و سبب مشکل دفع مدفوع در زن می شود در موارد حاد باید جراحی صورت گیرد.

سکس مقعدی دردناک است و در برخی موارد سبب زدگی زدن از رابطه جنسی و بی تمایلی او نسبت به شوهرش شود.

دستگاه تناسلی مرد وارد مقعد شده و در اصطلاح دخول مقعدی صورت گرفته است و از آنجا که این بخش محل ذخیره و خروج مدفوع است میکروب های بسیاری در آن وجود دارد که بر زیر ناخن، انگشت و بافت های دستگاه تناسلی مرد رخنه کرده و بیماری از حمله تورم پرستات به همراه دارد.

یک اشتباه مرسوم بعد از این نوع رابطه آلت مرد وارد واژن زن شده و میکروب ها را به داخل فرج انتقال میدهد و بسیار خطرناک است.

عوارض سکس از مقعد بدون کاندوم کاملا واضح است. زیرا دهانه آن بسیار ظریف و نازک است و به سرعت پاره می شود و سبب انتقال بیماری خونی از جمله ایدز می شود.

دهانه آن دارای ماهیچه های حلقوی است که به شدت و سرعت تنگ شده و همچون یک کش قدرتمند دور آلت مرد را گفته و سبب می شود به مثابه یک سد مانع خروج منی می شود این عامل سبب لذت در مردان می شود ولی آگاه باشید این عمل سبب پس زدن مایع منی و فشار شدید به کیسه های بیضه و غده پرستات شده و عواقب آن برای مرد بسیار است.

فواید رابطه ی مقعدی نظیر تنوع در رابطه، لذت جنسی برای برخی افراد به هیچ وجه به بیماری ها و مضررات آن نمی ارزد و هر پزشکی این رابطه را نهی می کند.

منبع: تریبون آزاد

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*