امروز : چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ می باشد.

جراحی و حجیم کردن آلت تناسلی

جراحی و حجیم کردن آلت تناسلی

جراحی و حجیم کردن آلت تناسلی به جدیدترین روش های موجود چگونه انجام می شود؟ چه روشهایی برای بزرگ کردن آلت جنسی مردان در جهان و ایران وجود دارد؟

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

بیشتر نگرانی‌ها در مورد اندازه آلت تناسلی به ادراک مربوط می‌شود، اما برخی از افراد برای بزرگ‌تر کردن آلت تناسلی خود به دنبال جراحی هستند. خطرات شامل عفونت و زخم است.

بسیاری از مردان بخصوص مردان جوان دارای نگرانی هستند که آیا اندازۀ آلت تناسلی آنها طبیعی است یا نه؟
بسیاری از مردان به اشتباه فکر می‌کنند آلت تناسلی‌شان کوچک است، در حالی‌که در اغلب موارد این چنین و اندازه آلت تناسلی آنها در حد عادی قرار دارد.
طول میانگین آلت تناسلی نعوظ کرده ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر است. اندازه آلت تناسلی در حالت شل ممکن است تفاوت بیشتری میان مردان داشته باشد. منظور این است که آلت تناسلی مردی که در حالت شل شده به ظاهر اندازه بزرگتری دارد، ممکن است در حالت راست‌شده خیلی بزرگتر نشود و بر عکس آلت تناسلی کوچک در حالت شل شده، ممکن است در حین نعوظ بسیار بزرگتر شود.
مشکل دوم در برخی از مردان این است با وجود اینکه اندازه‌گیری نشان دهد که اندازه آلتشان طبیعی است، همچنان از کوچک بودن آن احساس ناراحتی می‌کنند، در این صورت ممکن است یک تشخیص روانپزشکی مطرح باشد:

«اختلال بدشکل‌انگاری آلت تناسلی». یک بررسی اخیر نشان ‌می‌دهد که اکثریت مردانی که به دنبال جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستند، به این عارضه مبتلا هستند. این افراد اغلب از نتیجه عمل کمترین رضایت را دارند.


شیوه‌های تبلیغ‌شده

۱٫ پمپ خلا:

یکی ار روش‌های معمولی است که برای بزرگ کردن آلت تبلیغ می‌شود. مرد آلت تناسلی‌اش را به درون استوانه‌ای فرو می‌برد که به پمپی متصل است که هوا را می‌مکد. خلائی که به این ترتیب به وجود می‌آید، خون بیشتری را به درون آلت می‌کشد و آن را به حالت راست‌کرده و اندکی بزرگ‌تر در می‌آورد. بعد با قراردادن یک حلقه سفت در انتهای آلت مانند یک تورنیکه از خروج خون از آلت جلوگیری می‌شود.

در واقع پمپ‌های خلا یک استفاده پزشکی واقعی دارند: کمک کردن به مردان دچار اختلال نعوظ یا راست شدن آلت، اما این پمپ‌ها اثری مداوم بر اندازه آلت ندارند. هنگامی که حلقه برداشته شود، طول آلت به حالت عادی باز می‌گردد.

این پمپ‌ها در عوارضی هم ممکن است از جمله اختلال نعوظ گذرا، تاول پوستی، کبودی، پاره شدن رگ‌های خونی و تغییر رنگ و ضخیم شدن پوست. حلقه‌ نباید بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به دور آلت انداخته شود، چرا که استفاده طولانی‌تر آن ممکن است در نهایت به آسیب بافتی آلت منجر شود.

۲٫ ورزش، وزنه و سایر وسایل:

اول از همه باید بدانید که با انجام ورزش نمی‌‌توان آلت تناسلی را مثلا مانند عضلات جلوی بازو حجیم کرد. آلت تناسلی یک عضله نیست.

همچنین وسایلی در بازار عرضه می‌‌شود که با متصل شدن به آلت گاهی تا ۸ ساعت در روز آن را تحت کشش قرار می‌دهند. خطرات این روش‌ها شامل احتمال پارگی بافتی، آسیب به رگ‌ها و خونریزی و سایر مشکلات است.


۳٫ قرص‌ها، مکمل‌ها و کرم‌ها:

انواعی از کرم‌های حاوی داروهای گیاهی گوناگون از یوهیمبین ( که گاهی به نام ویاگرای گیاهی تبلیغ می‌شود)، جین‌سنگ و غیره نیز برای بزرگ کردن آلت فروخته می‌شوند. این فراورده‌ها نیز هیچ اثری بر اندازه آلت ندارند.


حجیم کردن آلت تناسلی

حجیم کردن آلت تناسلی (Penis enlargement surgery) خلاف روش‌های ذکر شده در بالا می‌تواند آلت را بزرگ کند، اما جراحی هم خطرات خاص خودش رادارد و نتایج آن ممکن است مطابق انتظارات فرد نباشد.
یک بررسی در سال ۲۰۰۶ نشان داد که جراحی به طور میانگین کمتر از ۲٫۵ سانتی‌متر می‌تواند طول آلت را افزایش دهد. دو روش اصلی برای بزرگ کردن آلت وجود دارد:

  1. بریدن رباط متصل کننده آلت به استخوان لگن بعد تحت کشش قرار دادن روزانه آلت،
  2. برداشتن چربی از سایر نقاط بدن و تزریق آن به درون آلت برای حجیم کردن آن.
  3. این اعمل جراحی عوارض خاص خود را دارند و ممکن است در نهایت فرد از نتیجه راضی نباشد.

یک بررسی در اروپا نشان داد از ۴۲ مردی که این اعمال را انجام داند، تنها ۳۵ درصدشان از نتیجه عمل راضی بودند و ۵۰ درصد این مردان خواستار جراحی مجدد بودند.

بررسی اجمالی

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی، جراحی برای بزرگتر نشان دادن آلت تناسلی شما است. جراحی تنها راهی است که افراد ممکن است برای انجام این کار تلاش کنند.

ممکن است با انجام کارهای زیر، روش هایی را مشاهده کنید که سعی در بزرگ کردن آلت تناسلی خود دارند:

  • جراحی برای بلندتر کردن آلت تناسلی (افزایش طول آن).
  • جراحی برای بازتر کردن آلت تناسلی (افزایش دور یا دور آن در اطراف شفت).
  • لیپوساکشن برای کوچک‌تر کردن شکم‌تان تا آلت تناسلی‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد.

چه کسانی نیاز به جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی دارند؟

اگر میکروپنیس دارید یا آلت تناسلی شما مدفون است، ممکن است دلایل پزشکی برای درخواست جراحی بزرگ کردن وجود داشته باشد . میکروپنیس یا آلت تناسلی بسیار کوچک، یک بیماری مادرزادی است (که شما با آن متولد شده اید). آلت مدفون به آلت تناسلی گفته می شود که زیر پوست از شکم، ران یا کیسه بیضه پنهان شده است. این می تواند مادرزادی نیز باشد یا ممکن است زمانی که سن شما بالا می رود اتفاق بیفتد.

افراد مبتلا به این شرایط اغلب به دنبال جراحی برای بازگرداندن آلت تناسلی هستند. این توابع عبارتند از:

  • توانایی ادرار کردن در حالت ایستاده
  • توانایی داشتن آمیزش جنسی نافذ.

چه کسی ممکن است بخواهد جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی را انجام دهد؟

با این حال، در بیشتر موارد، افرادی که علاقه مند به جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی هستند، از ظاهر آلت تناسلی خود راضی نیستند. حتی اگر می توانند ایستاده ادرار کنند یا مقاربت دخول دارند، باز هم نگران این هستند که آلت تناسلی شان به اندازه کافی بلند یا پهن نباشد. آنها ممکن است فکر کنند که طول و دور هر دو کافی نیستند.

این مشکل در درجه اول یکی از ادراک است زیرا اکثر افراد آلت تناسلی دارند که قادر به انجام کاری هستند که آلت تناسلی برای انجام آن در نظر گرفته شده است:

درگیر شدن در فعالیت جنسی و ادرار کردن (ادرار کردن) ایستاده.

در حالی که بسیاری از مردم گهگاه به این فکر می کنند که آیا اندازه آلت تناسلی آنها طبیعی است، برخی از افراد نگرانی های مداوم و آزاردهنده ای در مورد اندازه آلت تناسلی خود دارند که می تواند بر زندگی روزمره آنها (کار، روابط شخصی و خلق و خوی کلی آنها) تأثیر بگذارد.

اگر متوجه شدید که نگرانی در مورد اندازه آلت تناسلی شما بر زندگی شما تأثیر می گذارد، اما پزشک به شما گفته است که اندازه آلت تناسلی شما طبیعی است، ممکن است شرایطی مانند اختلال بدشکلی آلت تناسلی (PDD) یا اضطراب آلت تناسلی کوچک داشته باشید.

  • اختلال بدشکلی آلت تناسلی (PDD) نوعی اختلال بدشکلی بدن است. افراد مبتلا به PDD بر این باورند که آلت تناسلی آنها کوچکتر از آنچه هست است، و معتقدند که آلت تناسلی دیگران بزرگتر از آن چیزی است که واقعاً هستند. PDD می تواند منجر به افسردگی شود و حتی می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در نعوظ شود.
  • اضطراب آلت تناسلی کوچک (SPA) نوعی از اضطراب است. افراد مبتلا به SPA در موقعیت هایی که ممکن است اندام تناسلی خود را ببینند (مثلاً در رختکن یا در حین رابطه جنسی) دچار اضطراب می شوند زیرا نگران کوچکتر بودن آلت تناسلی خود از حد طبیعی هستند.

جزئیات رویه

قبل از عمل بزرگ کردن آلت تناسلی چه اتفاقی می افتد؟

قبل از جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی، مانند هر جراحی، باید به سوالات پاسخ دهید تا ببینید آیا واجد شرایط این عمل هستید یا خیر. این سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • آیا برای بیهوشی و جراحی به اندازه کافی سالم هستید ؟
  • آیا معاینات روانی مورد نیاز را انجام داده اید؟
  • آیا همه خطرات این روش را درک می کنید؟
  • آیا سیگار میکشید یا تنباکو مصرف می کنید؟
  • آیا شما ختنه شده اید؟
  • آیا از داروهایی استفاده می کنید که ممکن است در بهبودی اختلال ایجاد کند، مانند رقیق کننده های خون؟
  • آیا شما دیابت دارید؟
  • آیا قبلاً جراحی لگن داشته اید؟

در طول عمل بزرگ کردن آلت تناسلی چه اتفاقی می افتد؟

انواع مختلفی از روش ها برای بزرگتر نشان دادن آلت تناسلی وجود دارد. با این حال، روش های بسیار کمی وجود دارد که به طور قابل اعتمادی برای افزایش اندازه یا طول آلت تناسلی به خوبی کار می کنند. مواد بازاریابی اغلب از عکس‌های گمراه‌کننده «قبل و بعد» برای جذب مشتریان بالقوه استفاده می‌کنند. روش های معمول انجام شده عبارتند از:

  • لیگامنتولیز: رباط تعلیقی که آلت تناسلی شما را به استخوان شرمگاهی شما متصل می کند با جراحی بریده می شود. آلت شل پایین تر آویزان است و بلندتر به نظر می رسد.
  • بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از چربی اتولوگ : یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با استفاده از لیپوساکشن چربی را از بین می برد، سپس آن چربی را به آلت تناسلی شما تزریق می کند تا دور آن را افزایش دهد.
  • بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از پرکننده های پوستی: یک ارائه دهنده فیلرهای آرایشی را زیر پوست آلت تناسلی شما (به صورت زیر جلدی) تزریق می کند. برخی از اینها ایمن تر از بقیه هستند.
  • کاشت دستگاه Penuma : این محصول از سیلیکون نرم تشکیل شده است. یک جراح آن را زیر پوست شما قرار می دهد. این تنها محصول در نوع خود با تایید FDA است.
  • برداشتن بالشتک چربی فوق شرمگاهی با جراحی : بافت چربی اطراف آلت تناسلی مردانی که آلت تناسلی آنها “دفن شده” است با جراحی برداشته می شود. این کار اندازه آلت تناسلی شما را افزایش نمی دهد، اما اندازه بافت های اطراف آن را کاهش می دهد تا طول واقعی آلت تناسلی را نشان دهد.

بسته به نوع روشی که دارید، ارائه دهنده شما ممکن است درمان را در مطب یا اتاق عمل انجام دهد.

بعد از بزرگ شدن آلت تناسلی چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که دفتر یا مرکز عملیات را ترک می کنید، ارائه دهنده شما دستورالعمل هایی را به شما می دهد. ممکن است داروی ضد درد داشته باشید.

نوع عملی که انجام داده اید تعیین می کند که چه مدت از سر کار یا مدرسه در خانه هستید و چه مدت باید منتظر بمانید تا بتوانید فعالیت جنسی را از سر بگیرید. برای برخی از روش های تهاجمی تر، این ممکن است تا شش هفته طول بکشد.

خطرات یا مزایا

خطرات یا عوارض روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

چندین خطر یا “معایب” برای این نوع روش ها وجود دارد، از جمله:

  • داشتن واکنش بد به بیهوشی.
  • اسکار یا واکنش التهابی.
  • نیاز به جراحی اضافی که ممکن است به کوتاه‌تر کردن آلت تناسلی منجر شود.
  • داشتن خمیدگی یا پیچ خوردگی در شکل جدید آلت تناسلی به دلیل جای زخم.
  • از دست دادن حس یا درد در آلت تناسلی شما.
  • اختلال در نعوظ.
  • ابتلا به عفونت
  • نارضایتی از نتایج (آلت تناسلی به اندازه ای که انتظار داشتید بزرگ نیست).

مزایای این روش چیست؟

برخی از روش‌ها منجر به افزایش طول ویا دور آلت تناسلی می‌شوند. اگر اهداف و انتظارات معقولی از روشی که انتخاب می کنید داشته باشید، ممکن است نسبت به قبل احساس اعتماد به نفس و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

زمان نقاهت چقدر است؟

نوع روشی که انجام می دهید بر زمانی که می توانید به خانه بروید و چه زمانی می توانید به محل کار خود بازگردید تأثیر می گذارد. نوع کاری که انجام می دهید نیز بر روی زمانی که می توانید به سر کار بازگردید تأثیر می گذارد.

چه زمانی باید با دکتر تماس گرفت؟

چه زمانی باید به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مراجعه کنم؟

قرارهای پیگیری برنامه ریزی شده را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود نگه دارید. اگر علائمی دارید که شما را نگران می کند، به ویژه علائم عفونت، مانند: تب، قرمزی یا متورم شدن پوست یا مشکلات ادراری، با پزشک خود تماس بگیرید.

بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

بزرگ کردن آلت تناسلی یا فالوپلاستی یک روش جراحی است که می تواند به طور دائم طول آلت تناسلی را افزایش دهد، معمولاً کمی بیشتر از یک اینچ. همچنین روش های تقویت آلت تناسلی وجود دارد که می تواند پهنای آلت تناسلی را افزایش دهد. گزینه های غیر جراحی نیز وجود دارد، اما ممکن است نتایج دائمی به همراه نداشته باشند.

چرا باید آلت تناسلی را بزرگ کنیم؟

اگر احساس می کنید که آلت تناسلی شما خیلی کوچک است، بزرگ کردن آلت تناسلی ممکن است برای شما مناسب باشد.

اگر هر یک از نگرانی های زیر را دارید بزرگ کردن آلت تناسلی یک گزینه عالی است:

  • شما احساس می کنید که آلت تناسلی شما نسبت به بدن شما بسیار کوچک است.
  • نگران هستید که اندازه آلت تناسلی شما بر اعتماد به نفس و عملکرد جنسی شما تأثیر منفی می گذارد.
  • شما یک میکروپنیس دارید (شرایطی که در آن آلت تناسلی شما در حالت نعوظ ۳ اینچ یا کمتر است).
  • شما به بیماری پیرونی (نعوظ خمیده یا دردناک) مبتلا هستید.

در زیر به برخی از مزایای بزرگ کردن آلت تناسلی اشاره شده است:

  • طول و عرض آلت تناسلی خود را افزایش دهید
  • افزایش حس مردانگی و قدرت را به دست آورید
  • عملکرد جنسی و رضایت خود را افزایش دهید
  • تصویر و اعتماد به نفس خود را بهبود بخشید

قبل از بزرگ کردن آلت تناسلی به چه نکاتی باید توجه کنم؟

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه منحصر به شماست، با جراح پلاستیک زیبایی خود مشورت کنید.

  • شما باید از سلامت عمومی و وزن مناسب برخوردار باشید.
  • ممکن است نتوانید به افزایش قابل توجهی در اندازه یا عرض آلت تناسلی خود برسید.
  • احتمالاً مقداری زخم خواهید داشت.
  • ممکن است کاهش حس و نعوظ کمتر سفت و سخت را تجربه کنید.
  • این روش برگشت ناپذیر است.
  • زمان بهبودی بسته به روش خاص متفاوت است.

داروهای حجیم کردن آلت

داروهای بزرگ کردن آلت تناسلی که ممکن است افراد در نظر داشته باشند عبارتند از:

  • درمان جایگزینی تستوسترون اغلب در کودکان مبتلا به میکروپنیس به دلیل سطوح پایین هورمون استفاده می شود، ارائه دهندگان این درمان را به صورت تزریقات خوراکی، باکال، داخل عضلانی، تکه های پوستی، زیر پوستی (زیر پوست) و آماده سازی بینی انجام می دهند.
  • کرم یا لوسیون.
  • مکمل.
  • دستگاه های کشش آلت تناسلی (که قبل و بعد از جراحی استفاده می شود).
  • وزن ها

قبل از امتحان هر یک از درمان های ذکر شده در بالا، مطمئن شوید که با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود با جزئیات صحبت کنید.

مشاوره جنسی در کلینیک ستاره ایرانیان

اگر از ظاهر آلت تناسلی خود راضی نیستید و به بزرگ کردن آلت تناسلی خود فکر می کنید، مطمئن شوید که زمان کافی را صرف صحبت با جراح خود در مورد نتایج آن می کنید. شما باید در انتظارات خود واقع بین باشید و باید متوجه باشید که ممکن است عوارض جدی وجود داشته باشد.

 به دلیل خطر عوارضی مانند جای زخم، عفونت، درد، از دست دادن حس آلت تناسلی و اختلال نعوظ، بسیاری از جراحان جراحی آلت تناسلی را که اندازه کافی دارد توصیه نمی کنند. با این حال، برای برخی از افراد، جراحی ممکن است یک گزینه باشد، به خصوص اگر مشکلات ادرار، مقاربت جنسی یا بهداشت داشته باشند.

چگونه می توانم جراح مورد اعتمادی را پیدا کنم؟

هنگام انتخاب جراح زیبایی زیبایی خود باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا جراح از آموزش، آموزش و گواهینامه مناسب برخوردار است؟
  • آیا جراح تجربه زیادی در مورد جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی دارد؟
  • سطح راحتی شما با او چقدر است؟
  • آیا گواهی پزشکی لازم را دارا باشد؟

در طول مشاوره چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

به طور کلی، به دلیل ماهیت عمیق مشاوره، معمولاً هزینه ای برای بازدید اولیه وجود دارد.

در طول مشاوره اولیه، شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد اهداف زیبایی شناختی خود صحبت کنید. جراح شما ارزیابی می کند که آیا شما کاندید مناسبی برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستید یا خیر و توضیح می دهد که بزرگ کردن آلت تناسلی چه کاری می تواند برای شما انجام دهد. آماده باشید که تغییراتی را که می خواهید توضیح دهید تا جراح شما بتواند به شما در انتخاب روش مناسب بزرگ کردن آلت تناسلی کمک کند.

هنگامی که جراح شما اهداف و وضعیت پزشکی شما را درک کرد، جراح شما ممکن است درمان های جایگزین و اضافی را توصیه کند ( روش های مرتبط را ببینید ). جراح شما ممکن است بسته به اهداف و آناتومی شما، گزینه‌های غیرجراحی را قبل از انجام عمل جراحی امتحان کند.

بسیاری از مردانی که به جراحی بزرگ شدن فکر می کنند، لیپوساکشن، ژنیکوماستی (کوچک کردن سینه مردان)، ایمپلنت سینه ای یا اچ کردن شکم (روش شش تکه ای) را نیز در نظر می گیرند. برخی از بیماران همچنین جراحی تقویت غده را در نظر می گیرند، که برجستگی تاجی آلت تناسلی گلانس (نوک آلت تناسلی) را بزرگ می کند.

شما باید در جلسه مشاوره حاضر شوید تا در مورد سابقه پزشکی کامل خود صحبت کنید، مانند موارد زیر:

  • جراحی های قبلی، از جمله هرگونه درمان جراحی یا غیر جراحی قبلی برای تقویت آلت تناسلی
  • شرایط پزشکی گذشته و حال
  • آلرژی ها و داروهای فعلی، از جمله هورمون ها یا مکمل های با هدف بهبود عملکرد جنسی

در مورد بزرگ شدن آلت تناسلی چه سوالاتی باید از جراح پلاستیک زیبایی بپرسم؟

مهم است که شما نقش فعالی در جراحی خود داشته باشید، بنابراین لطفاً از این لیست سوالات به عنوان نقطه شروع برای مشاوره اولیه خود استفاده کنید.

  • آیا من کاندیدا خوبی برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستم؟
  • آیا نتایجی که به دنبال آن هستم معقول و واقع بینانه هستند؟
  • چه روش یا ترکیبی از روش ها را برای من توصیه می کنید؟
  • آیا شما عکس های قبل و بعد از بزرگ شدن آلت تناسلی دارید که بتوانم ببینم؟
  • چند عمل بزرگ کردن آلت تناسلی را انجام داده اید؟
  • بزرگ کردن آلت تناسلی من را کجا انجام می دهید و چقدر طول می کشد؟
  • آیا من زخمی خواهم داشت و آیا آنها قابل مشاهده خواهند بود؟
  • چه نوع بیهوشی را برای من توصیه می کنید؟
  • هزینه های مرتبط با بزرگ شدن آلت تناسلی من چقدر خواهد بود؟
  • چه انتظاری از من دارید تا بهترین نتیجه را بگیرم؟
  • چه نوع دوره بهبودی را می توانم انتظار داشته باشم و چه زمانی می توانم فعالیت های عادی خود را از سر بگیرم؟
  • خطرات و عوارض مرتبط با عمل من چیست؟
  • اگر نتیجه بزرگ شدن آلت تناسلی من با اهدافی که بر سر آن توافق کردیم برآورده نشود، گزینه های من چیست؟

 

بعد از مشاوره چه اتفاقی می افتد؟

بر اساس اهداف، ویژگی های فیزیکی و آموزش و تجربه جراح، جراح پلاستیک زیبایی شما توصیه ها و اطلاعاتی را با شما به اشتراک می گذارد که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • رویکردی به جراحی شما، شامل نوع عمل و ترکیبی از روش‌ها
  • نتایجی که می توانید پیش بینی کنید
  • سرمایه گذاری مالی مورد نیاز برای این روش
  • خطرات و عوارض مرتبط
  • گزینه هایی برای بیهوشی و محل جراحی
  • آنچه برای آماده شدن برای جراحی خود نیاز دارید
  • آنچه می توانید انتظار داشته باشید در حین و بعد از جراحی تجربه کنید
  • عکس های قبل و بعد از موارد مشابه شما
  • پاسخ به هر یک از سوالات شما

هنگامی که تحقیقات خود را انجام دادید و مشاوره خود را تکمیل کردید، باید بتوانید در مورد اینکه آیا بزرگ کردن آلت تناسلی برای شما مناسب است و اینکه آیا جراح مناسب است یا خیر، تصمیمی آگاهانه بگیرید. اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه ادامه دهید، باید احساس قدرت کنید که سؤالات بعدی را بپرسید یا با یک جراح دیگر مشورت کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ویژگی « از جراح بپرسید»، از یکی از جراحان پلاستیک زیبایی دارای گواهی پزشکی سؤال بپرسید.

دوره بعد از عمل و بهبودی چگونه است؟

  • بیمار ۱ روز در بیمارستان می ماند
  • آنتی بیوتیک ها و همچنین درمان درد در صورت لزوم تجویز می شود
  • یک باند فشاری برای ۷ روز آینده مورد نیاز است
  • حداقل حرکت در ۷ روز اول توصیه می شود، در حالی که از نشستن خودداری کنید
  • برای زخم های روی پوست آلت تناسلی معمولاً از بخیه های جذب کننده استفاده می شود که خود به خود خراب می شوند بنابراین نیازی به برداشتن آنها نیست.
  • از روز ۱۰، توصیه می شود برای تأثیر بهتر، از پمپ خلاء یا “بزرگ کننده آلت تناسلی” استفاده کنید.
  • فعالیت بدنی سنگین، ورزش، ورزش ۳ هفته پس از جراحی مجاز است
  • آمیزش جنسی ۴-۶ هفته پس از جراحی مجاز است

عوارض احتمالی چیست؟

  • مانند هر جراحی، عوارضی مانند خونریزی، عفونت، بیهوشی، هماتوم ممکن است رخ دهد. پس از جراحی، درد و ناراحتی چند روز آینده امکان پذیر است و مسکن های موثر تجویز می شود. تورم آلت تناسلی، سوزن سوزن شدن، و جذب ناهموار پیوند ممکن است اما اغلب گذرا است.
  • دستورالعمل های دقیق در مورد روند جراحی، تمام عوارض احتمالی، دوره پس از عمل و بهبودی، بیمار پس از ورود به بیمارستان دریافت می کند.
  • بسیار مهم است که بیمار از این جراحی انتظارات واقع بینانه داشته باشد.

با توجه به خاص بودن این روش، لازم است عمل توسط جراح متخصص در زمینه جراحی ترمیمی اورولوژی انجام شود.

منبع: تریبون آزاد جنسی

بازدید:۵۰۹۸۶۱

رتبه مقاله درگوگل:4-Stars

سوالات متداول

۱ - راه های غیرجراحی که ممکن است فردی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود تلاش کند چیست؟

عاقلانه نیست که لوسیون ها، کرم ها یا دستگاه ها را بدون تأیید یا توصیه ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی روی آلت تناسلی خود قرار دهید. اکثر این «درمان‌ها» کار نمی‌کنند و برخی ممکن است در واقع خطرناک باشند. به عنوان مثال، استفاده از وزنه روی آلت تناسلی خود برای طولانی‌تر کردن آن ممکن است به آلت تناسلی شما آسیب برساند. اگر متخصصان سلامت محصولات خاصی مانند کرم‌ها، لوسیون‌ها را از نظر ایمنی ارزیابی نکرده باشند. یا مکمل ها، از آنها استفاده نکنید.

۲ - برش ها و اسکارهای بزرگ شدن آلت تناسلی من چگونه خواهد بود؟

به طور معمول، جراح پلاستیک زیبایی شما یک برش کوچک در ناحیه شرمگاهی اطراف آلت تناسلی ایجاد می کند و هیچ برشی روی آلت تناسلی وجود ندارد. هر جای زخم ایجاد شده توسط موهای ناحیه تناسلی پوشیده خواهد شد. گاهی اوقات، جراح شما یک برش اضافی در پشت سر آلت تناسلی (نوک آلت تناسلی) ایجاد می کند. برش های درگیری آلت تناسلی بر اساس نوع روشی که جراح پلاستیک زیبایی شما برای شما پیشنهاد می کند متفاوت است (اطلاعات روش دقیق را ببینید). جراحان زیبایی زیبایی تمام تلاش خود را می‌کنند تا برش‌ها را در نواحی پنهان قرار دهند و آن‌ها را به حداقل برسانند تا با کوتاه‌ترین جای زخم ممکن به نتایج دلخواه خود دست یابند. روش‌های مخصوص دست زدن به بافت و بخیه زدن، جای زخم را به حداقل می‌رساند.

۳ - جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی شامل چه مواردی است؟

بزرگ شدن طول آلت تناسلی (۱-۳ سانتی متر افزایش) بزرگ شدن پهنای آلت تناسلی (۳-۶ سانتی متر ممکن است) ترکیبی از بزرگ شدن طول و عرض آلت تناسلی در یک عمل بزرگ شدن غده آلت تناسلی

مطالب مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

ارسال نظرات

۸۱ دیدگاه برای “جراحی و حجیم کردن آلت تناسلی”

  1. داوود گفت:

    سلام من یه سوال متفاوت با موضوع بالا دارم آیا راهی برای کوچک کردن آلت هست؟

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      دوست عزیز در این مورد باید با ارولوژیست مشورت کنید ولی با جراحی میتونید اینکارو انجام بدید … ولی باید با مشورت باشه و عوارض احتمالی رو درنظر بگیرید

    • میلاد گفت:

      سلام. مگر چقدر هست سایز شما؟

    • KiaMehr گفت:

      من خدارو صدهزارمرتبه شکر بیماری ندارم و البته به همین هسته خرما قانع هستیم..
      اما فک کنم این کنایه شما بعضا دل بیماران را میشکنه پس دیگ اینو نگو خوب دو حالت داره اگ شوخی کردی ک ماهم بشوخی میگیم این عارضه ریشه در کودکی انسانهاست پس سعی کنیم کودکی توامان در هر بیقوله ای ن ب.ما که این مورد را بشدت کثرشان مدیدانیم …و بنظرم افشای محرومیت های کودکی گفتن ک نداره دیگه همه این ی هسته خرما رو دارن

  2. ناشناس گفت:

    سلام
    خیر نیازی برای اینکار وجود ندارد. بیشتر آقایان تصور میکنند آلت تناسلیشان به دلیل بزرگی باعث آسیب همسرشان میشوند امااینگونه نیست. ممکن است در دفعات اول آمیزش دشوارتر باشد اما با چند بار نزدیکی این موضوع دیگر مشکلی پیش نخواهد آورد

  3. امیر حسین گفت:

    سلام من پسری۱۹سالم به تازگی متوجه شدم الت تناسلیم۵سانته چی کارباید کنم برای بزرگ شدنش باید جراحی کنم هزینش چقدره لطفا کمکم کنید

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      خب اگه در حالت نعوظ و تحریک شدن این اندازه است باید با متخصص ارولوژیست مشورت کنید تا به شما در باره نحوه و ادامه درمان توضیح بده .. در مورد قیمت طبق تعرفه و ضریب Kجراحی محاسبه خواهد شد …

  4. amir گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشیدمن امیرحسین هستم و ۱۵ سالمه و اینطور که فهمیدم التم از کلاس پنجم ابتدایی تغییر اندازه ای نداشته و در حالت تحریک ۷ سانتی متر بیشر طول نداره .اخیرا متوجه شدم در بیضه سمت چپ هم واریکوسل خفیف دارم و هفته آینده جراحی دارم.ممکنه واریکوسل باعث رشد نکردن آلتم باشه.خواهش میکنم کمکم کنید.از نظر روانی خیلی درگیرم.
    ممنون

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      دوست عزیز واریکوسل تاثیر روی اندازه آلت مردانه نداره و این مشکل میتونه روی اسپرم های تولید شده و از نظر شکل و تعداد موثر باشه … اگر آلت شما در حالت تحریک این اندازه رو داره باید متخصص ارولوژیست که همین جراح واریکوسل هم میتونه باشه شمارو از این نظر مورد بررسی قرار بده ….

  5. amir گفت:

    واقعا از شما جناب دکتر و سایت تشکر میکنم که جواب منو به سرعت دادین.حتما مراجعه میکنم.

  6. فربد گفت:

    سلام پسری ۲۴ ساله هستم و احساس میکنم آلتم فرم زیبایی نداره و همسرم در آینده لذتی نبره و در نهایت باعث بی میلی او شود.به نظر شما آیا عمل زیبایی عوارضی دارد و ممکنه با این جراحی در آینده ارضا نشم؟

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      در این مورد باید متخصص ارولوژیست به شما نظر قطعی رو ارائه کنه … و گرنه در بسیاری از موارد این تصور شماست و باید بگم تصور نادرستی هم هست

  7. malih گفت:

    این جراحی هم همانند سایر جراحی ها ممکنه عوارض جانبی داشته باشه و امکان از دست دادن حس در ناحیه عمل وجود داره

  8. يزدان گفت:

    سلام من از کوچکی آلتم خسته شدم اگه ممکنه هورمونی رو به من معرفی کنید که به کمک آن آلت بزرگی داشته باشم.نمیخوام هورمون از طریق آمپول تزریق کنم اگه میشه هورمونی باشه که به صورت پماد قابل جذب باشه

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      در این مورد ماده ای که FAD مورد تایید باشه وجود نداره و شما باید با متخصص در این امور مشورت کنید در سایت مقاله ای وجود داره که میتونید با مطالعه اون متوجه حداقل استاندارد طول آلت مردانه در ایران بشید

  9. malih گفت:

    شما باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنید

  10. مهدی گفت:

    با سلام میدونم جای مطرح کردن این سوال اینجا نیست ولی مسئله ای آزارم میده دنبال مشاوره آنلاین هستم لطفا کمک کنید پسری هستم ۳۰ ساله و کاملا سالم در حال ازدواج با خانمی هستم مشکل اینجاست که متاسفانه فکر میکنم دارای انحراف جنسی هستم و به دو جنسه ها علاقمندم مدت ۲ سال کنترل میکنم ولی باز هم در برخی موارد وسوسه میشم و این نوع پورت رو نیگاه میکنم کمکم کنید
    و به دو جنسه ها علاقه مندم نمیدونم بهشون بگم یا نه؟ قبلنا خیلی خوشم میومد ولی حالا ۲ سال که خودم رو

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      خب در این مورد باید با مشاوری مجرب حضورا” مشورت کنید …در این مورد نباید با ایشون صحبتی کنید تا در این مورد توسط مشاور بررسی لازم صورت نگرفته … بیشتر این حالت شما یک جور ذهنیت و تلقینه و میتونید ازش دور باشید
      در این باره شماره هایی رو برای تماس و مشاوره حضوری در اختیارتون قرار میدم
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲
      ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
      ۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

  11. مهدی گفت:

    خیلی ممنون خانم دکتر .ولی راستش خجالت می کشم که این مسئله رو به مشاور عنوان کنم میدونم حرفه ایشونه و حتما قضاوتی نمیکنند ولی هرکار کردم شهامت این که حضوری برم رو نداشتم .آیا تنها راه چاره اینه ؟ نمیشه مثلا یه راه دیگه توصیه ای چیزی که هویتم فاش نشه؟ نمیدونم میترسم بگن توی ورزشکار دیگه چرا؟ بشناسنم

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      خب اگر حضورا” براتون مشکل هست میتونید ابتدا” با شماره زیر مشاوره تلفنی انجام بدید ولی باید بدونید که اگر نیاز به مراجعه حضوری بود نباید تعلل کنید و به بهانه خجالت از مراجعه امتناع کنید
      در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

      ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

      ۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

  12. محسن گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون از سایت خوب تون
    حدود چند سال هست کهمن چند مشکل رو باهم در الت تناسلیم دارم/لطفا کمکم کنید خیلی اذیت میشم
    ۱-نعوظ قابل قبولی ندارم و همیشه به طور کام سفت نمیشه بطوری که در هنگام رابطه حتما باید از دستم کمک بگیرم
    ۲-هنگام برقراری رابط التم از وسط ،به سمت چپ منحرف میشه و باعث میشه رابطه برقرار نشه و یا خیلی به سختی و با اعصاب خوردکنی امنجام بشه(احساس مسکنم بافتهای سمت چپ الت دچار شکستگی یا همون پارگی شده باشه/اگه اینطور باشه امکان درمان داره؟)
    ۳-اب منی که بعد از انزال خارج میشه اصلا غلظت نداره ( به شدت ابکی هستش و بی رنگ )
    (اگه کمکتون میکنه باید بگم ک بنده ۲۷ سالمه/ و قبلا هم نعوظ بهتری داشتم یعنی خیلی سفت میشد تا جایی که حتی بعضی مواقع احساس درد میکردم
    هم منی غلیظی داشتم)
    باید بگم بنده حدود یکسال میشه که تیروییدم در حد خلی ناچیز کم کار بوده و کمی هم چربی تریگلیسرینم بالا بوده که الان حدود ۶ماه با دارو نرمال شده
    لطفا کمکم کنید این مشکلات تاثیر خیلی منفی روانی روم گذاشته

    • دکتر ژاله طاهری گفت:

      برای یک نعوظ طبیعی در مرد ۴ سیستم در بدن باید طبیعی بوده و هماهنگ با هم عمل کنند. این ۴ سیستم عبارتند از: سیستم عصبی، سیستم هورمونی، سیستم عروقی و سیستم روانی. اختلال در هر کدام می تواند منجر به اختلال در نعوظ شود.
      مهمترین علل اختلال نعوظ در مردان به قرار زیر هستند:
      ۱٫ علل روانی
      اضطراب در برقراری رابطه جنسی که در آن مرد نگران از انجام موفقیت آمیز رابطه جنسی است.
      مشکلات در روابط با همسر
      استرسهای روانی (مشغله زیاد، کار دو شیفته، درگیری خانوادگی و فامیلی، از دست دادن کار، وجود بیمار در خانواده، مشکلات اقتصادی و غبره)
      بیماریهای روانی مثل افسردگی
      ۲٫ علل مربوط به سیستم عصبی
      سکته مغزی
      بیماری آلزایمر
      آسیب به نخاع شوکی
      آسیب به اعصاب داخل لگن (عصب گیری اعضاء تناسلی از اعصاب داخل لگن است، اگر این اعصاب آسیب ببینند، بیمار ممکن است دچار اختلال نعوظ شود. در جراحهیای داخل لگن گاها این اعصاب آسیب شدید می بینند).
      دیابت (بیماری دیابت سبب آسیب به اعصاب محیطی می شود)
      شکستگی لگن
      بیماری ام اس
      بیماری پارکینسون
      ۳٫ علل عروقی: آن مهمترین علت اختلال نعوظ در مردان است. علل عروقی به دو دسته بزرگ تقسیم می شوند: علل شریانی و علل وریدی. برای نعوظ طبیعی خون باید از طریق شریان وارد آلت تناسلی شود و سپس با بسته شدن وریدها در داخل آلت تناسلی بدام بیفتد. اگر میزان جریان خون شریانی به آلت تناسلی کافی نباشد و یا وریدها به موقع بسته نشده و خون را بدام نیندازند، اختلال نعوظ در مرد ایجاد خواهد شد (شکل ۱).
      آترواسکلروز یا تصلب شرائین که در آن با بالا رفتن سن شرائین قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و بعلت رسوب کلسترول در جدار آنها، مجرای عروق تنگ می شود.
      فشارخون
      دیابت، دیابت سبب اختلال عروق در سرتاسر بدن می شود.
      آسیب به لگن از جمله شکستگی لگن که در آن شریانی که به آلت تناسلی خون می رساند قطع می شود.
      ۴٫ علل هورمونی
      کم کاری غدد جنسی
      افزایش پرولاکتین خون
      ۵٫ مصرف بعضی از داروها: مصرف تعدادی از داروها سبب اختلال نعوظ و یا تشدید آن می شود. به خاطر داشته باشید شما به هیچ وجه نباید سرخود دارو را قطع و یا تعویض نمائید. حتما با پزشک معالج خود مشورت نمائید. مصرف بعضی از داروها مثل داروهای ضد فشارخون و ضد افسردگی برای سلامت انسان حیاتی هستند. این نکته برای این ذکر می شود که خوانندگان محترم بدانند که مشکل آنها چه منشائی دارد و بیخود متحمل هزینه نشوند. در داروهای سرماخوردگی ماده ای وجود دارد که ممکن است در مردانیکه از قبل دارای نعوظ خوبی نبودند با مصرف آنها دچار اختلال نعوظ شدید شوند، این بیماران فقط باید صبر کنند تا مصرف دارو تمام شود، و بدنبال آن مشکلشان حل خواهد شد.
      داروهای ضد فشار خون
      داروهای ضد افسردگی
      داروهای ضد هورمونهای مردانه
      سوء استفاده از الکل و مواد
      کشیدن سیگار
      ۶٫ سایر علل
      بیماری پیرونی که در آن یک یا چند پلاک سفت در روی آلت تناسلی ظاهر شده و منجر به کجی آلت تناسلی می شود. این بیماری در بیشتر موارد سیر پیشرونده دارد و منجر به ناتوانی جنسی کامل می شود.
      نارسائی مزمن کلیه
      بیماریهای قلبی
      شیمی درمانی
      پرتو درمانی
      در ضمن هیچیک از داروههای گیاهی و مکملها که در بازار وجود دارند و یا از طریق شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند، مورد تائید مجامع علمی معتبر نیستند. ما هیچ داروئی نداریم که تمام انواع اختلالات جنسی را در تمامی بیماران صد در صد درمان کند. ما هیچ داروئی نداریم که همزمان اختلال نعوظ و انزال زودرس را درمان کند. پس برای معاینه و درمان حتما” با متخصص ارولوژیست مشورت کنید

  13. دانیال گفت:

    سلام پسری هستم ۲۰ ساله.
    طول آلت تناسلیم۱۰ سانتی متر هست، واز کوچک بودنش رنج میبرم.
    میخواستم ببینم با عمل جراحی اندازه فرقی میکند یا نه.
    عوارض جانبی احتمالی دارد یا نه
    تا چه اندازه میتوان اندازه را افزایش داد.
    هزینه های عمل چقدر است.

  14. @ $ گفت:

    سلام من ۲۳ سال دارم.آلتم در حالت معمولی ۸ سانت و در حالت بیداری ۱۵ است میخوام بدونم هنوز برای رشد جا دارد آیا؟

    • ◄Responder► گفت:

      حداقل این اندازه ۹ و سه دهم سانته … در مورد رشد بیشتر بستگی به ژنتیک شما و فیزیولوژی بدنتون داره
      هر چند با جراحی میتونید افزایشش بدید

  15. سعید گفت:

    سلام و خستخ نباشید.
    من سعید هستم از یزد من ۲۲ سالمه و آلت تناسلیم در حالت نفوظ حداکثر ۶ سانتی متر است برای راه درمانش چکاری باید انجام بدم لطفا کمکم کنید چون با این مشکلم توان گرفتن همسر ندارم خواهشا کمک کنید

  16. ذاکری گفت:

    با عرض سلام و تبریک سال نو. پیام خصوصی . ممنون خواهم شد جوابتان را برایم ایمیل بفرمائید.
    بانده مردی ۵۵ ساله ام با عرض پوزش بسیار زیاد بتازگی دچار مشکلی شدم و نیاز شدید براهنمائی دارم. امیدوارم با راهنمائی شما بتوانتم مشکلم رو برطرف نمایم.

  17. حمید گفت:

    سلام ممنون از سایت ومطالب خوبتون میخواستم بدونم ایا راهی وجود داره که با عمل جراحی کلا الت رو تعویض کرد یعنی از دو روش. نام برده استفاده نکرد واگر وجود داره باید چه کار کنیم تشکر

  18. ali1980jahanshiri@yahoo. com گفت:

    با سلام من حدود ۳۵سالمه اندازه الت در حالت سفت حدود۱۰cmاست ولی در حالت شل بودن خیلی کوچک میشود و من ازدواج کرده و ۲فرزند دارم و همسرم مشکلی با این موضوع ندارد ولی من همیشه از این کوچکی الت رنج میبرم و همیشه دنبال راه حلی هستم و لازم است بگویم که در کودکی و نوجوانی بسیار چاق بودم لطفا بگین با جراحی مشکل من حل میشود

    • ◄Responder► گفت:

      سایز استاندارد برای مردان ایرانی ۹ و سه دهم سانته که اگر با متخصص ارولوژیست مشورت کنید ممکنه بتونید از جراحی به صلاحدید پزشک استفاده کنید

  19. محمد گفت:

    سلام شماره ی یک متخصص اورولوژیست رو برای مشاوره بدید لطفا

    • ◄Responder► گفت:

      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      دفتر قیطریه:
      ۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه
      دفتر سعادت آباد:
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه
      دفتر شریعتی:
      ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

  20. محمد گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما .
    بنده ٢٧ سالمه طول آلتم در حالت نعوظ ١٢ سانتیمتر هستش متاهلم و قبلاً بسیا چاق بودم بااینکه کاهش وزن داشتم اما بازم طول آلتم فرقی نکرده . و این موضوع بسیار اذیتم میکنه میخوام اگه بشه به طول آلتم اضافه بشه . با اینکه میدونم استاندارد هست اندازش اما میخوام به طولش التم اضافه بشه در حد همون ٣ الی ۵ سانتیمتری که در چربی ها دفن شده . شما دکتری سراغ دارین که از نظر عمل جراحی خبره باشن ممنون میشم معرفی کنید .

    • ◄Responder► گفت:

      حداقل ۹ و سه دهم سانته …. و شما مشکلی ندارید اگر فکر میکنید نیاز به معاینه هست با متخصص و جراح ارولوژیست مشورت کنید

  21. محمد گفت:

    سلام پسرم مادر زادی آلت زیر پوستی داشت که بعدا عمل شد ولی در سن ۱۳ سالگی آلتش هنوز رشد نکرده و فقط یک سر کوچک نا فرم چسبیده داره لطفا راهنمایی کنید که چه کار بکنم و اگه متخصص خوبی جهت جراحی در نظر دارید لطفا معرفی کنید خیلی ممنون.

    • ◄Responder► گفت:

      در این مورد متخصص ارولوژیست میتونه به شما کمک کنه
      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      دفتر قیطریه:
      ۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه
      دفتر سعادت آباد:
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه
      دفتر شریعتی:
      ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

  22. عباس گفت:

    باسلام دکتر محترم خسته نباشید ۴۱سال دارم حدود ۸سال پیش بدلیل دو شاخه بودن ادار به پزشگ مراجعه کردم تحت عمل جراحی مشگل حل شد حدود یک سال است دچار انحراف الت تناسلی از قسمت ختنه گاه به پایین شده ام به پزشگ مراجعه کردم پس از ازمایش سونو گرافی مشخص شد پلاگ بیرونی دارم ولی چیزی که بسیار مرا نگران می کند تورم بدون درد و حج زیاد ختنه گاه و تورم و بزرگی سر الت تناسلی ام است در بعضی از مواقع بدلی بزرگی سرالت و حجم و گلفتی قسمت تناسلی شگل نامناسبی پیدا کرده وشگل ساعت شنی از قسمت ختنه گاه تا سر الت به خود می گیرد من خسته شده ام فکر می کنم سر الت از ختنه گاه در فشار است و سر التم از حالت عادی بزرگتر است مشگل من چیسا ایا با جراحی حجم ختنه گاه و سر الت گوچگتر می شوب عضیمواقع خود بخود سر التم متورم است مثلا در فشار است ایا تنگی مجرا نیز می تواند عامل ان باشد د تور به خدا به دادم برسید در زندگی ام مشگل ایجاد شده ممنون

    • ◄Responder► گفت:

      در این مورد باید به متخصص ارولوژیست و عروق مراجعه کنید … نیاز به معاینات بالینی در این زمینه است

  23. مجتبی گفت:

    سلام من آلت تناسلیم تا ۱۱ و یا ۱۲ سانت میخوام به ۲۰ برسه چه کارکنم با جراهی میشه

    • ◄Responder► گفت:

      شما مشکلی در این مورد ندارید .. ولی درصورت تمایل مراجعه به متخصص جراح ارولوژیست هم میتونید داشته باشید

  24. a.m گفت:

    باسلام و خسته نباشید
    من ۲۰ سالمه و تو سکسی ک دارم چند وقتی هست ک طرف مقابلم از مزه منی بنده ناراضیه و میگه عوض شده ب تلخی میزنه
    دلیلش چی میتونه باشه
    با تشکر

    • ◄Responder► گفت:

      رژیم غذایی خودتون رو عوض کنید .مردانی که مقدار زیادی چای ، قهوه ، آبجو ، مشروبات الکلی و سیگار و حتی گوشت مصرف می کنند دچار مزه نا مناسبی در منی خود هستند. میوه جات از جمله کیوی ، هندوانه ، آناناس می تواند مزه منی را سبکتر نماید.

      ۱- تا حد ممکن از خوردن الکل و خوردنی هایی که کافئین دارند و همچنین مواد نیکوتین دار خودداری کنید .

      ۲- نوشیدن مقدار زیاد آب در روز (۱ تا ۲ لیتر) در دفع سموم بدن موثر است و در بهبود بخشیدن به طمع اسپرم نیز ،تاثیر بسزایی دارد.

      ۳- خوردن برخی میوه ها از جمله آناناس ، سیب ، انگور، انبه و خربزه در روز بسیار موثر است . این میوه ها قند موجود در مایع منی را افزایش داده و تا حد قابل توجهی تلخی منی را کاهش می دهند.(تلخی منی اکثرا به دلیل مصرف کم آب می باشد )

      ۴- مصرف مقدار قابل توجه سبزیجات نیز در بهبود طعم اسپرم بسیار موثر می باشد.

      (کلم بروکلی و مارچوبه از سبزیجاتی هستند که در این مورد توصیه می شوند)

      مردانی که نه به صورت تفریحی بلکه واقعا گیاهخوار میباشند ، مزه اسپرم بسیار خوبی دارند .

      ۵- خوردن گوشت قرمز از عوامل اصلی بد مزه کردن اسپرم می باشد ، همچنین خوردن شیر و پنیر موجب شور شدن مزه اسپرم می شود . برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن شما، مصرف گوشت سفید از جمله مرغ و بوقلمون توصیه می شود .

      (در مورد ماهی این نکته وجود دارد که ایجاد طعم بد اسپرم در افراد مختلف متفاوت است ، بدین معنی که مصرف ماهی در فردی موجب بد طعم شدن مزه اسپرم میشود و در فرد دیگری تاثیری در مزه اسپرم ندارد . چون مصرف ماهی برای بدن مفید می باشد تا حد ممکن این غذا را از رژیم خود حذف نکنید وامتحان کنید ، شاید بر روی طعم اسپرم شما هم بی تاثیر باشد .)

      ۶- مصرف ادویه جات و ترشی جات مانند سیر وپیاز از عوامل اصلی طعم بد اسپرم می باشند ، مصرف این مواد موجب ایجاد و افزایش زیاد گوگرد در اسپرم(مایع منی) می شود.

      ۷- از خرید داروها و موادی که گفته می شود برای بهبود طعم اسپرم هستند خوداری کنید زیرا نه تنها ثابت نشده که این مواد واقعا کارایی داشته باشند ، بلکه ممکن است ضرر هم داشته باشند .

      ۸- خوردن جعفری وکرفس به دلیل داشتن حجم بالایی از کلروفیل توصیه می شود زیرا کلروفیل موجب شیرین شدن طعم منی می شود.

      ۹-خوردن دارچین ، هل ، لیمو و نعناع برای شیرین کردن مزه منی توصیه میشود.

      ۱۰- از خوردن مواد غذایی که مواد شیمیایی (مانند نگهدارنده ها) دارند جدا خوداری کنید ، زیرا این مواد در طعم بد منی بسیار موثر می باشند.

  25. رضا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید ،مردی هستم ۳۷ ساله آلتم ۱۴ سانته میخوام کلفت و کمی بلند تر بشه ،آیا امکانش هست و چطوری؟

    • ◄Responder► گفت:

      به یک متخصص ارولوژیست مراجعه کنید …. مشکلی ندارید ولی از اول از راه مشاوره روان درمانی و در نهایت جراحی اینکار انجام میشه

  26. رضا گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید
    خواستم بونم با قطع رباط لیگامان چقدر طول الت اضافه میشه و هزینه اون چقدر هست؟.ممنون

  27. آرش گفت:

    سلام
    بنده ۲۸ سالمه و طول آلتم بین ۱۰ تا ۱۲ با توجه به شرایط متغیره و بنده هنگام نعوظ کامل آلتم بسیار سخت و سفت میشه و پوست روی آلت بسیار دچار کشیدگی میشه و کمی هم سر بالاست و با لمس کاملا مشخصه که ۳ الی ۴ سانت از آلت من در داخل مونده که اگه پوست آزاد بشه هم به طول آلتم اضافه میشه و هم از این کشیدی و سر بالایی آلت راحت میشم به پزشک مراجعه کردم و آون گفت مشکل از ختنه کردن شماست که پوست آلت رو بیش از حد برش زدن و هیچ کاری نمیشه کرد و همینه که هست و گفت اگر بخوای ما فقط یه برش بالای بیضه‌ها میزنیم که بیضه‌ها آزاد بشه چون در حالت نعوظ کامل بیضه‌ها ی من داخل بدنم میره و تنها چیزی که پیدا ست فقط آلتمه یعنی تا این حد پوست آلتم کشیده میشه که تمام پوست بیضه ها هم میاد روی آلت و جایی برای بیضه‌ها نمیمونه
    حالا از شما خواهش میکنم یه روش درمان یا راهی و یا دکتری معرفی کنید که اینگونه جواب منو نده و راهی جلوی من بزاره
    با تشکر

  28. پژمان گفت:

    سلام خسته نباشید ۲۶ سال سنمه و التم ۱۲ سانته میدونم تو رنج نرمال هست ولی انصافا کوچیکه و میدونم همه رابطه جنسی در اندازه الت خلاصه نمیشه ولی بی تاثیرم نیست از تمامی دستگاه ها و پمادها استفاده کردم کامل و هیچ تاثیری نداشته تنها راه پیش روم عمل جراحیه که یه ریسکه اگه زیر ۱۰ سانت بود چیزی واسه از دیت دادن نداشت و حتما جراحی میکردم و الان به نظر شما چکار کنم چون شدیدا دچار اسیب روانی شدم

  29. معين گفت:

    پسرى هستم ١٧ ساله با قد ١.٨٣ و وزن ١٠٧ ولى وزنم به خاطر قدم معلوم نیست با عرض معذرت التم بیشترش در چربى دفن شده ١۴ سانت دیده میشود اگر من لاغر کنم مشکل حل میشود؟؟؟و یا چاقى جلوى رشد را میگیرد؟؟؟سوال بعدى من این هست که محیط ١٢ سانت براى الت کم است؟؟؟اصلاً چاقى رابطه اى با رشد الت دارد؟؟؟ایا مى توانم چربى اطراف التم را برداشته و طول بیشتر باشد؟؟؟با تشکر از سایت خوبتون ممنون میشم پاسخ بدین

    • ◄Responder► گفت:

      حداقل سایز ۹ و سه دهم سانته و میشه در پاره ای موارد با جراجی افزایشش داد
      که در این مورد باید به متخصص ارولوژیست مراجعه کنید

  30. SAHAND گفت:

    با سلام من پسری هستم ٢٣ ساله طول آلتم حدود ١۶ سانت هست با تحقیقاتی که کردم راه اثبات شده ای پیدا نکردم به جز جراحی فقط میخواستم بدونم خطرات جراحی جی هست و أیا تو عرض آلت هم تاثیر داره یا ن؟

پاسخی بگذارید

*