امروز : سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳ می باشد.

توصیه های موفقیت در زندگی

توصیه های موفقیت در زندگی

مشاوره خانواده : ده حرکت که توسط مشاوران و افراد موفق جمع آوری شده به صورت مختصر برایتان گرد آوری کرده ایم با توجه به این توصیه ها موفقیت در زندگی به شما بسیار نزدیک می شود.
ده حرکت زندگی را متغیر می کند:

۱. موفقیت چیست:
تنها کسی که می داند چه چیزی باعث پیشرفتش می شود تنهاخود شما هستید. وقتی هدفی را در نظر دارید باید فکر خود را به سمت نتیجه ی آخر سوق دهید.(مهم نیست که هدفتان چه موضوعی باشد:ادامه تحصیل،بازگشایی یک رستوران،…)

۲. موفقیتی را که شناختید تصور کنید:
وقتی رادر نظر بگیرید که کار را به پایان رسانده اید و به خود مفتخر هستید .حالا تصور کنید بهترین درآمد را در رستوران جدید خود دارید و از این موفقیت سراسر شور و نشاط هستید.برای این آینده تلاش کنید و بد بینی ها را از خود دور کنید.

۳. تنها تکیه گاه خود را تلاشتان بدانید و واژه حق و لیاقت را کنار بگذارید:
موفقیت شما در آینده هیچ ربطی به گذشته شما ندارد .انتظار راهی آسوده و هموا را از خود نداشته باشید شاید در این راه کمی از داشته هایتان را هم از دست دهید،ولی مهم تلاش برای آینده مطلوب است.

۴. فکرتان را از کوچک به بزرگ سوق دهید:
هیچ کس نمی تواند در مدت زمان کوتاه به خواسته های خود برسد ،بنابراین از تصمیمات کوچک شروع کنید تا به اهداف بزرگ خود برسید.با شروع یکباره و عجله شکستتان حتمی خواهد بود.آهسته و پیوسته حرکت کنید تا نتیجه بگیرید.

۵.ثابت قدم باشید:
به تعویق انداختن کارهایتان باعث می شود استرس شما افزایش یابد .برای خود اجبار تعیین کنید تا کارتان در هر مرحله به موقع انجام شود و عقب نماند.در این صورت استرس هم به شما وارد نمی شود و کار طبق روال پیش می رود.

۶. اولویت بندی در کارتان مهم است:
سعی کنید سخت ترین و مهم ترین کارها جزو اولین کارهایتان باشد حتی اگر به نظرتان انجام کارهای کوچک به شما کمک بیشتری می کند تا کارتان سریعتر پیش رود،تجربه ثابت کرده است که اراده در اول روز قوی تر است تا پایان روز .البته به ساعاتی که بازدهی کارتان بیشتر است هم توجه کنید.

۷. از دیگران هم کمک بگیرید:
شما از عهده همه ی کارها به تنهایی بر نمی آیید. فکر کنید چه مسائلی را می توانید به عهده دیگران بسپارید.در این صورت زمان بیشتری برای کارهای مهمترتان دارید ،از انجام کارهای بیهوده دست بکشید تا موفقیت را لمس کنید.

۸. برای خود همکار داشته باشید:
برای اینکه این مسیر درست طی شود از دوستان و آشنایانی که هم نظر و شما را درک می کنند و از موفقیت شما لذت می برند درخواست کمک کنید. گاهی از غیر منتظره ترین افراد حمایت و محبتی به ما می رسد که انتظارش را نداریم و باعث حرکتی عمیق در برنامه هایمان می شود.باید از ذهن خود کمک بگیرید.

۹. انگیزه داشته باشید:
برای آنکه روند کاری خود را به صورت مستمر ادامه دهید و تسلیم نشوید برای خود مجموعه ای انگیزشی تهیه کنید. به گفته های افرادی موفق و گوش کنید و موزیک هایی را در اولویت قرار دهید که انرژی تان را افزایش می دهد. محیطی را ایجاد کنید که موفقیت تان آسان تر شود.

۱۰. هر کدام از کارهایتان را با دقت انجام دهید و بعد به سراغ کار بعدی روید:
اگر فکر میکنید خیلی در گیر مسائل مختلف شده اید ،صبر کنید و فقط بر روی یک کار تمرکز کنید .سعی کنید هر روز را برای یک کار خاص معین کنید و موفقیت خود را در همان روز مشاهده کنید.
منبع: فارس پاتوق

بازدید:۷۲۸۶۴۳

رتبه مقاله در گوگل: 4.5-Stars

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*