امروز : سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳ می باشد.

یک امپراطور سختکوش!

یک امپراطور سختکوش!

اگر شما هم مانند من در اولین آ زمون گواهینامه پایه دوم رد شده اید، به هیچ وجه ناامید نشوید و باور داشته باشید که بیشتر از من صلاحیت پرواز با هواپیما، بالن، کایت، پاراگلایدر و حتی هلیکوپتر شخصیتان را در آسمان دارید!

سال گذشته در یکی از کشورهای آفریقایی بودم، در هتلی سکونت داشتم که یکی از بازیگران مشهور خارجی نیز بطور اتفاقی آن جا بود، در مدت ۵ روز اقامتم درآن هتل تنها ۳ مهمان دیگر در آن جا اقامت داشتند، طبیعتا خواسته یا ناخواسته دقائقی را با هم در حال صحبت کردن بودیم، جالب ترین نکته قابل ذکر این بود که به هیچ وجه احساس یک خانم ظریف که در یک فیلم رومانتیک خارجی قابل مشاهده است در او دیده نمی شد!

لحن بسیار مصمم و جدی، سخت کوشی، تمرینات منظم روزانه، تاول های روی انگشتان دست او به دلیل استفاده روزانه وزنه های ورزشی حتی در سفرهای تفریحی نشان دهنده اراده و مسیری بود که ظاهرا با شهرت و سن کم او هیچ گونه تناسبی نداشت!

یک بار با اشاره به تاول های دستش به او گفتم: که چرا هنگام تمرین از دستکش استفاده نمی کند؟ پاسخ داد که : حس خوبی نسبت به آن ها دارم، احساس می کنم قوی تر شده ام! خصوصا زمانی که در فیلم های حادثه ای بازی می کنم.

کسب موفقیت های بزرگ بدون تلاش ممکن نیست، تلاش اگرچه سخت و دشوار است، اما باید بسیار شیرین، دلچسب و دوست داشتنی باشد، پس یکی دیگر از شرایط موفقیت، دوست داشتن مسیر موفقیت است!

بزرگترین اتفاقات در درون ما انجام می گیرد که به مراتب سخت تر از تغییر در محیط پیرامون ماست!

برگرفته از کتاب ثروتمندترین جوان ایرانی
منبع: فارس پاتوق

بازدید:۸۴۲۵۶۲

رتبه مقاله درگوگل: 4.5-Stars

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*