امروز : دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲ می باشد.

آموزش مسائل زناشویی و باورهای جنسی غلط

آموزش نزدیکی یکی از آموزش هایی است که تمامی افراد باید ببینند و این آموزش ها علاوه بر افزایش سطح رضایتمندی زوجین در دوره ازدواج سبب کاهش آمار طلاق خواهد شد. بسیاری از طلاق های صورت گرفته ناشی از عدم آشنایی زن و شوهر به مسائل جنسی و ارتباط صحیح است.

برخی افراد هنگامی که برای مشاوره سکس تراپی به دفتر دکتر مسائل زناشویی مراجعه می کنند از عدم توانمندی شوهر و یا زن خود اعتراض دارند. در حالی که وقتی طرفین آموزش لازم را می بینند، می فهمند که توانمندی بخش ناچیزی رابطه جنسی است.

در این مقاله سعی دارم تا بخشی مهمی از آنچه در مورد آموزش نزدیکی نیاز است به شما آموزش دهم. باورهایی که در جامعه وجود دارد و ناردست هستند مثل طول آلت، قد بلند بودن و غیره.

دقت داشته باشید تمامی مقاله را با دقت مطالعه کرده و کلمات رنگی موجود در متن به شما کمک می کند تا مطالب مرتبط دیگر در این زمینه را مطالعه کنید. هدف از نوشتن این مقاله ارتقا و تحکیم بنیاد خانواده و دوری از مولفه های نادرست عام در مورد رابطه جنسی می باشد.

باورهای نادرست جنسی

باورهایی است که می تواند در بهبود رابطه جنسی تاثیرگذار باشد ولی نه آن گونه که همگان باور دارند. مولفه ها و باورها در ادامه بیان شده است.

آلت خیلی بزرگ

برخی مردان می گویند: ” آلتم خیلی بزرگ است ” ولی با این حال همسرم از رابطه جنسی و زناشویی ما ناراضی است. در حالی که در ابتدا ازدواج آلتم خیلی بزرگه و همسرم هم دوست داشت.

اگر می خواهید بدانید که آلت شما چه سایزی است، یک خط کش بردارید و آن را در حالت بلند شده و تحریک شده اندازه بگیرید در این کار می توانید از همسران نیز کمک بگیرید.

اندازه آلت مردان

در این مورد باید بگویم که سایز آلت یک فرد بالغ بین ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر بوده و ۹۵ درصد مردان آلتی در حدود ۱۱ تا ۱۹ سانتیمتر دارند. الت بین ۱۳ تا ۱۵ نیز استاندارد است. اگر آلت شما بیش از ۲۰ سانتیمتر است، شما در دسته معدود مردان قرار دارید.

الت بزرگ باعث می شود که در پوزیش های مختلف آلت شما به ته رحم برخورد کرده و همسران احساس در کند و از آن جا که  کل آلت ممکن است به دلیل شکل رحم، داخل نرود شما لذت جنسی کمتر را داشته باشید.

داشتن آلت بزرگ سبب تحریک بیشتر زن شده و لمس و خوردن آن تحریک بسیار بیشتری را برای زدن دارد. حتی اگر همسر شما از طریق چشم بیشتر از انواع دیگر تحریک پذیر باشد، آلت بزرگ به شدت او را تحریک می کند.

این ویژگی سبب می شود تا پوزیش هایی که نیاز به بزرگی آلت است بهتر انجام دهید که البته افراد در گروه میانه با سایز ۱۳ به بالا نیز این ویژگی را دارند.

در حالت کلی سایز بزرگ در نگاه عام بهترین گزینه است ولی همانطور که گفته شد داشتن ابزار جنسی بلند معایب و مزایای دارد که سبب برتری افراد با الت بزرگتر نیست.

ترس از آلت مرد

البته برخی مردان می گویند: “زنم از آلتم می  ترسه”. این دو حالت دارد: زنان از الت بزرگ می ترسند و برخی دیگر کلاً از آلت مرد می ترسند و برخی در این موارد حتما باید به یک مشاوره روانشناس خوب مراجعه کنند.

زیرا به صورت ریشه ای مشکل را پیدا کنند، ممکن است همسرشان به خاطر اولین رابطه نا موفق، ترس از عامل محرک، وسواس فکری و خیلی عوامل دیگر دچار این اختلال شده است.

قطر الت 

از طرفی پهنای آلت نیز مهم است. قطر آلت به طور معمول بین ۳٫۵ تا ۴ سانتیمتر است. هر چه قطر بیشتر سطح بیشتری را درگیر می کند و لذت جنسی بیشتری برای زن به همراه دارد.

با این حال قطر هم از حدی بزرگتر دهانه واژن را باز کرده و زن بعد از دوره طلاق نمیتواند از رابطه با همسر جدیدش لذت بیشتر را ببرد که البته با آموزش به دو طرف می تواند از پوزیشن های جنسی استفاده کرده که لذت را دو چندان بیشتر از قبل کند.

برخی افراد در دوره جوانی و مجردی فیلم های پورنوپرافی دیده و این باعث می شود فکر کنند که آلت خیلی بزرگ خوب بوده و با برعکس کسی که آلت کوچک دارد، نمی تواند لذت بده و به همسرش لدت کافی دهد در صورتی که آموزش مسائل جنسی سبب ارضا کامل دو طرف می شود.

عمل بزرگ کردن آلت تناسلی

اگر آلت شما زیر ۷ سانتیمتر است جراحی آلت تناسلی می توانید آن را بزرگ کنید فقط قبل از آنجام این کار با یک شماور سکس تراپ حتما مشورت کنید. در واقع جراحی الت می تواند عوارضی به همراه داشته باشد.

 

تاثیر قد در رابطه زناشویی

یک دیگر از مولفه هایی است که همگان آن را دلیل طلاق افراد می دانند و برخی اختلاف قد زوجین را عامل عدم موفق در رابطه جنسی می دانند. با این حال آموزش صحیح و یافتن پوزیشن مناسب می تواند مشکل را حل کند.

با این حال نمی تواند اختلاف قد در روابط زناشویی را نایده گرفت. زوج هایی که اخلاف قد زیادی دارند در پوزیشن ایستاده دچار مشکل می شوند ولی در پوزشن های دیگر با گذاشتن بالش یا حتی درست کردن سکو، استفاده از مبلمان و صندلی می تواند بسیاری از پوزشن ها را به راحتی انجام دهند.

پس اگر زوجی اختلاف قد دارند نگران نباشند و سعی کنند پوزشن های رابطه زناشویی را با کمک وسایلی همچون بالش انجام داده و کاری کنند که آلت مرد و زن در یک راستا قرار گیرد.


منبع: com.مشاوره-خانواده

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

*